اخبار مهم

واژگونی خودروی دانش‌آموزان به دلیل شادی پس از کنکور‌

کد خبر : 47439

رقابت کنکور سراسری در شهرستان خواف همانند سایر مراکز از صبح روز چهارشنبه با گروه هنر آغاز شد اما با حاشیه‌هایی روبه‌رو بود.

به گزارش صبح مشهد، روح الله غلامپور رئیس آموزش و پرورش شهرستان خواف در گفت‌وگو با خبرنگاران در خواف اظهار داشت: در حاشیه برگزاری کنکور در روز اول، اتفاقاتی رخ داد که می‌توان به واژگونی خودرو حامل ۵ جوان به دلیل شادی پس از کنکور، عدم ثبت‌نام دو دانش‌آموز در کنکور سراسری و همچنین عدم دقت یک کنکوری که مکان حوزه را بجای اینکه به مصلی درگز برود در مصلی خواف به اشتباه حضور یافته بود اشاره کرد.

وی گفت: در این واژگونی سریعا مصدومین به بیمارستان منتقل و پس از درمان ترخیص شدند در خصوص عدم ثبت نام دو دانش آموز که به هیچ عنوان هیچ ثبت نامی نداشتند و همچنین یک فرد که بجای اینکه در مصلی درگز حضور پیدا کند به مصلی خواف آمده بود نیز این افراد طبق قانون اجازه ورود به جلسه کنکور را نداشتند.

غلامپور با اشاره به افزایش ۱۰ درصدی داوطلبان نسبت به سال گذشته عنوان کرد:با نظارت و حضور ۵۰۰ نفر عوامل اجرایی کنکور سراسری در گروه هنر با ۶۷۱ نفر،ریاضی ۱۴۹ نفر،علوم انسانی ۱۴۹۷ نفر،تجربی ۹۰۲ نفر و زبان با ۶۰۰ نفر که مجموعا با ۳۸۱۹ داوطلب در شهرستان در ۲۰ حوزه امتحانی به رقابت می‌پردازند.

رئیس اداره آموزش و پرورش خواف گفت:پیرترین فرد با ۴۷ سال سن و جوانترین فرد با ۱۸ سال در کنکور ۱۴۰۱ حضور دارند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن