اخبار مهم

مرخصی از زندان بهانه ی برای سرقت های سریالی در تهران و مشهد

کد خبر : 47431

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی از دستگیری متهمی خبر داد که پس از مرخصی از زندان متواری و اقدام به ۳۱ فقره سرقت در ۲ استان خراسان رضوی و تهران کرده بود.

به گزارش صبح مشهد، سرهنگ” جواد شفیع زاده” در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وصول یک فقره پرونده از اجرای احکام کیفری مشهد مقدس مبنی بر متواری شدن متهمی پس از مرخصی از زندان و اقدام به سرقت، کارآگاهان پلیس آگاهی استان وارد عمل شدند.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استان خراسان رضوی با اشراف اطلاعاتی و تحقیقات گسترده دریافتند که متهم خارج از استان بوده و قصد عزیمت به مشهد را دارد لذا مراتب با مقام قضایی هماهنگ و با رصد های نامحسوس پلیسی متهم را حین ورود به مشهد دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در تحقیقات به عمل آمده، متهم به بزه های انتسابی و همچنین تحت تعقیب قضایی بودن خود اعتراف و اذعان داشت پس از مرخصی از زندان، ‌دیگر مراجعه نداشته و ضمن متواری بودن اقدام به سرقت های دیگر در مشهد و تهران کرده است.

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی در پایان با اشاره به این که متهم به ۳۱ فقره انواع سرقت پس از مرخصی از زندان در دو استان تهران و خراسان رضوی اعتراف کرد، اظهار داشت: تحقیقات در این باره ادامه دارد.

 

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیست + 8 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن