ستون اصلیورزشی

خداداد: بازیکنان سیاه‌جامگان مقابل پرسپولیس تعطیل بودند/ آلودگی هوا باعث باخت‌مان شد!

کد خبر : 8515

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان به این نکته اذعان کرد که تیمش می‌توانسته شش تا هفت گل از پرسپولیس دریافت کند.

به گزارش صبح مشهد به نقل از تسنیم، خداداد عزیزی پس از شکست ۳ بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که تیم او بازی را بد به پرسپولیس واگذار کرده است، اظهار داشت: به نظرم اصلاً بد نباختیم. نتیجه می‌توانست خیلی بدتر از این رقم بخورد. آنها می‌توانستند راحت شش الی هفت گل به ما بزنند.

وی در ادامه افزود: بازیکنان ما در این دیدار کاملاً تعطیل بودند و دو پاس ساده به هم ندادند! قبل از بازی همه آنها رنگ‌شان پریده بود، به طوری که انگار می‌خواهند در ورزشگاه ومبلی لندن بازی کنند. از بازیکنان باتجربه تیمم که سابقه حضور در تیم‌های پرسپولیس و استقلال را دارند، تعجب می‌کنم که چرا این‌گونه بازی کردند. به‌طور کلی امروز تیم ما هیچ چیزی برای گفتن نداشت.

عزیزی در مورد اینکه آیا به بقای تیم سیاه جامگان در لیگ برتر امیدوار است، تصریح کرد: اکنون ۱۵ بازی به پایان لیگ مانده است و ما در دیدارهای گذشته کیفیت بهتری داشتیم، اما در این بازی خیلی بد بودیم.

مدیرفنی سیاه جامگان در پاسخ به این پرسش که آیا کسی را به کادر فنی تیمش اضافه خواهد کرد یا خیر، اظهار کرد: خبری نیست و با همین کادر ادامه خواهیم داد. اگر بتوانیم بازیکن جدیدی را جذب خواهیم کرد که با این وضعیت بعید می‌دانم. من قبلا هم به بازیکنانم گفته بودم هر کس می‌خواهد می‌تواند از تیم جدا شود. با بازی که امروز به نمایش گذاشتیم هر کسی می‌خواهد، برود.

عزیزی در خصوص اینکه هوای تهران آلوده بوده و آیا به نظر او باید در این هوا بازی برگزار می‌شد یا خیر، به شوخی گفت: فکر می‌کنم همین آلودگی باعث باخت ما شد! اگر بازی برگزار نمی‌شد حداقل ما سه گل دریافت نمی‌کردیم.

وی در خصوص اینکه احمد نورالهی و امید عالیشاه از تیم پرسپولیس جدا خواهند شد و به خدمت سربازی خواهند رفت، گفت: سربازی اجباری است. من خودم هم در زمان جوانی مجبور شدم برای خدمت سربازی به تیمی نظامی بروم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

14 − 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن