استانی

در سال گذشته هیچ حریقی در عرصه های منابع طبیعی شهرستان جوین بوقوع نپیوست

کد خبر : 47096

به گزارش روابط عمومی اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان جوین در سال ۱۴۰۰ هیچ آتش سوزی در عرصه های منابع طبیعی شهرستان بوقوع نپیوست.

محمدرضا بهروزی فر رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جوین که در کارگاه آموزشی ترویجی اطفاء حریق دهیاران ۱۵ روستا شرکت کرده بود با بیان این خبر گفت: برگزاری دوره های آموزشی اطفاء حریق، مهمترین و کاربردی ترین ابزار پیشگیری از آتش سوزی در عرصه های منابع طبیعی بوده که در این راستا مانور اطفاء طریق توسط اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان با همکاری آتشنشانی شهرداری نقاب در و با حضور ۱۵ فراگیر از دهیاران بخش مرکزی برگزار گردید.

بهروزی فر گفت:شناسایی مناطق بحرانی وقوع حریق، روش های پیشگیرانه از وقوع حریق و آموزش‌های لازم برای روستاییان و دهیاران جهت اطفاء حریق در زمان بروز حریق، راهکارهابی کلیدی در جهت کاهش خسارات حریق درمراتع می باشد که پرسنل یگان حفاظت این اداره پس از شناسایی مناطق بحرانی وقوع حریق در سطح شهرستان و دعوت از دهیاران این مناطق جهت شرکت در کارگاه آموزشی ترویجی ، آموزش های لازم را به دهیاران انتقال دادند.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جوین از روستاییان، بهره برداران، دهیاران و شورا‌های روستا‌ها خواست تا نسبت به آتش سوزی مراتع حساسیت نشان داده و با مشاهده حریق مراتب را با شماره تلفن ۱۵۰۴ اطلاع دهند

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 − 7 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن