پایتخت فرهنگ اسلامی

مدیر موسسه اندیشه یاران محسنین شعبه شهید هاشمی نژاد مشهد اعلام کرد؛

توزیع ۶۰ بسته معیشتی به کودکان کار به مناسبت میلاد امام رضا(ع)

کد خبر : 47084

مدیر موسسه اندیشه یاران محسنین شعبه شهید هاشمی نژاد مشهد گفت: به مناسبت میلاد امام رضا(ع) و دهه کرامت علاوه بر برگزاری جشن میلاد برای افراد تحت پوشش، حدود ۶۰ بسته معیشتی بین کودکان کار در مشهد توزیع و چند سری جهیزیه و سیسمونی به زوج‌های نیازمند شد.

به گزارش صبح مشهد، «مریم علویان» در جمع خبرنگاران با بیان اینکه موسسه اندیشه یاران محسنین در سال ۱۳۹۳ در تهران تاسیس شد؛ گفت: این موسسه در زمینه های درمانی، اشتغال‌زایی، عمرانی، تهیه جهیزیه، بسته های معیشتی، تحصیل و … در دو حوزه استانی و کشوری فعالیت دارد و تاکنون دو هزار مهرجو را تحت پوشش خود در سراسر کشور قرار داده است.

مدیر موسسه اندیشه یاران محسنین شعبه شهید هاشمی نژاد مشهد افزود: این موسسه در سال ۱۳۹۹ شعبه مشهد آن راه اندازی شد و تاکنون توانسته با جذب خیران خدماتی چون آزادسازی زندانیان، تهیه جهیزیه برای زوج.های نیازمند، اشتغال، درمان و کمک هزینه تحصیلی به مهرجوهای تحت پوشش خود ارائه دهد.
وی با بیان اینکه این موسسه علاوه بر ارائه خدمات به نیازمندان تحت پوشش، ماهانه نیز مبلغی برای مددجویان واریز می شود؛ گفت: تنها در سال گذشته بیش از ۵۰ سری جهیزیه به زوج‌های تحت پوشش اهدا شده است و اکنون نیز به مناسبت میلاد امام رضا(ع) و دهه کرامت علاوه بر برگزاری جشن میلاد برای افراد تحت پوشش، حدود ۶۰ بسته معیشتی بین کودکان کار در مشهد توزیع و چند سری جهیزیه و سیسمونی به زوج‌های نیازمند اهدا می‌شود.

علویان در خصوص نحوه شناسایی نیازمندان برای تحت پوشش قرار گرفتن در این موسسه گفت: معمولاً یا خود نیازمندان به ما مراجعه می‌کنند و ما با تحقیق آنها را تحت پوشش قرار می‌دهیم و یا اینکه توسط خیران به ما معرفی می‌شوند.

وی با بیان اینکه تمام هزینه‌های موسسه از طرف خیرین تامین می شود؛ خاطرنشان کرد: تا الآن خیران حمایت خوبی از موسسه ما داشتند و تنها در سال ۱۴۰۰ بیش از یک میلیارد ۴۰۰ میلیون تومان توسط خیران به موسسه کمک شده است.

مدیر موسسه اندیشه یاران محسنین شعبه شهید هاشمی نژاد مشهد بیان کرد: خیران بیشتر در حوزه آزادسازی زندانیان، تحصیلی و بسته‌های معیشتی به موسسه کمک کرده‌اند و تاکنون از حمایت خیرین حدود ۶ زندانی آزاد شدند؛ در حوزه درمان نیز ورود خوبی داشتیم و تنها در ماه جاری حدود ۳۰ میلیون تومان به مددجویان و افراد نیازمند در حوزه درمان کمک کردیم.

وی در پایان ضمن تاکید بر حمایت خیرین از موسسه محسنین با توجه به افزایش هزینه‌های مهرجویان گفت: خیرین می توانند به دو صورت نقدی از طریق شماره کارت ۶۲۲۱۰۶۱۲۱۳۶۱۷۰۰۶ بانک پارسیان و غیر نقدی به آدرس موسسه خواجه ربیع، بین بهمن ۱۴ و ۱۵ جنب عطاری شادی، پلاک ۱۸۰ از مهرجویان این موسسه حمایت کنند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 + هفت =

دکمه بازگشت به بالا
بستن