اسلاید شوپایتخت فرهنگ اسلامی

آیت الله علم الهدی: فراجا ستون اقتدار نظام اسلامی است

کد خبر : 46714

امام جمعه مشهد گفت: از پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس، با توطئه و فتنه گری دشمن مواجه هستیم و در این جبهه نیروی انتظامی جلودار است و شهدای زیادی در این عرصه تقدیم نظام شد.

به گزارش صبح مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی روز پنجشنبه در یادواره شهدای فرماندهی انتظامی خراسان رضوی افزود: جریان استکبار با درک اقتدار این نظام در دفاع مقدس جرات دخالت نظامی و جنگ با ایران را ندارد لذا اهتمام خود را بر ایجاد فتنه و توطئه در داخل متمرکز کرده است.

وی اضافه کرد: در این جبهه نیروی انتظامی حضور دارد به طوری که در جریان فتنه ٨٨، نیروی انتظامی جلودار قضیه بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: شهدای نیروی انتظامی به مراتب، محوریت خاصی در بین شهدا دارند و غافلگیرانه با مظلومیت به شهادت رسیده اند.

علم الهدی افزود: اقتدار نظام به برکت خون شهیدان است و طبق منویات رهبری، نیروی انتظامی، محور اقتدار نظام است.

وی ضمن تسلیت ایام شهادت امام صادق(ع) اضافه کرد: در مسیر شهادت و اهل بیت(ع) جریان دل مهمتر از جریان مغز است و این خصوصیتی است که در همه تعالیم اهل بیت (ع) و امام صادق وجود دارد.

وی اضافه کرد: تعالیم ولایی اهل بیت(ع) سرمایه شهادتهاست و پیروزی انقلاب بر جریان خون شهید استوار است و در جامعه پیرو مکتب امام صادق(ع) سفره شهادت گسترده تر از سایر مکاتب است.

یاد شهدا هجمه‌ دشمنان را خنثی می‌کند

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران نیز گفت: در زمانه‌ای که هجمه و شبیخون فرهنگی دشمنان متوجه کشور و نظام اسلامی شده است، با زنده نگه داشتن یاد شهدا می‌توان این هجمه‌ها را خنثی کرد.

سردار حسین اشتری اظهار داشت: باید یاد و خاطره شهدا زنده نگه داشته شود، امنیت، اقتدار و پیشرفت امروز کشور مرهون خون شهداست؛ شهدای راه نظم و امنیت مظلومیت خاصی دارند، ما در کشور ۱۴ هزار شهید مدافع وطن و ۳۰ هزار جانباز داریم.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران افزود: رمز موفقیت در دفاع مقدس ولایتمداری، اخلاص و توکل به خدا بود، توصیه شهدا نیز به جامعه ادامه این راه، خداباوری و تبعیت از ولایت است.

وی با بیان این مطلب که مشکلات و فشار اقتصادی وجود دارد اما به حل مشکلات و نابودی دشمنان امید داریم گفت: در شرایطی که با تهدیدات و آسیب‌های اجتماعی مواجه هستیم، باید با ادامه راه شهدا برای ارتقای امنیت این مرز و بوم تلاش کنیم.

اشتری گفت: امروز امنیت مثال‌زدنی و آرامش و پیشرفت های دانشمندان ما به برکت این شهدای عزیز ، هدایت امامین انقلاب، بصیرت و حضور مردم است و باید این راه نورانی را باید ادامه دهیم.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به هجمه‌ فرهنگی دشمن، بیان کرد: ما در زمانی زندگی می‌کنیم که دشمن با شدت بیشتری هجمه فرهنگی، تهاجم فرهنگی و شبیخون فرهنگی را به ما وارد می‌کند و اگر ما به یاد شهادت نباشیم شاید نتوانیم در مقایل این هجمه‌ها مقاومت کنیم.

اشتری تاکید کرد: اینکه تا امروز انقلاب اسلامی همه بحران‌ها را پشت سر گذاشته به برکت این شهادت‌ها است امروز امنیت مثال زدنی و آرامش و پیشرفت های دانشمندان ما به برکت این شهدای عزیز، هدایت امامین انقلاب، بصیرت و حضور مردم است و باید این راه نورانی را باید ادامه دهیم.

وی افزود: فرقی نمی‌کند شهدای امنیت باشند یا شهدای مرز و البته شهدای عرصه مرز مظلومیت خاصی دارند. ما باید با این شهدا پیمان ببندیم تا شرمنده آن‌ها نباشیم‌.

اشتری با بیان اینکه در کشور بیش از ۱۴ هزار شهید و ۳۰ هزار جانباز داریم اظهار کرد: بیش از یک هزار شهید در استان خراسان رضوی داریم و امروز میزبان بیش از ۵۰۰ خانواده شهید هستیم.

وی با اشاره به فداکاری‌های شهدا و به ویژه سردار سلیمانی بیان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی با ولایت‌مداری، اخلاص و توکل به خدا به این جایگاه رسید و توصیه ما به مسئولان ادامه این راه است.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران رمز موفقیت رزمندگان را توکل به خدا، اخلاص و ولایت مداری رزمندگان اسلام عنوان کرد و افزود: رزمندگان ما اعتماد و اعتقاد قوی داشتند و ما هم باید این اعتماد را داشته باشیم. اگر امروز مشکلاتی را دیدیم ، اعتماد داشته باشیم و بدانیم که مشکلات رفع می شود و آینده ما درخشان خواهد بود.

اشتری ادامه داد: خیلی مشکلات داریم ، خصوصا مردمی که در طبقات پایین اقتصادی قرار دارند اما امید داریم که به پیروزی خواهیم رسید و انشالله پیروزی از آن مسلمانان است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

14 + پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن