اجتماعیاسلاید شوستون اصلی

افزایش نسبی دمای هوای مشهد در ۷۲ ساعت آینده

کد خبر : 6818

رئیس اداره پیش‌بینی هوای خراسان رضوی گفت: دمای هوای مشهد طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه به‌طور نسبی افزایش پیدا می‌کند.

به گزارش صبح مشهد به نقل از مهر، یحیی قائنی پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دمای هوای مشهد طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه به‌طور نسبی یک تا دو درجه افزایش پیدا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه پدیده خاصی در خراسان رضوی حاکم نیست، افزود: در نواحی شمالی و مرکزی استان هوا صاف تا قسمتی ابری و در برخی نقاط همراه با غبار صبحگاهی که به‌تدریج در بعدازظهر دوشنبه میزان ابر از سمت غرب افزایش پیدا می‌کند و وزش باد نسبتا شدیدی احساس می‌شود.

رئیس اداره پیش‌بینی هوای خراسان رضوی بیان کرد: در نواحی جنوبی خراسان رضوی احتمال رگبار خفیف و پراکنده نیز وجود دارد.

وی در ادامه گفت: هوای مشهد در روز دوشنبه صاف تا کمی ابری است که وزش باد و افزایش ابر در بعدازظهر دوشنبه پیش‌بینی می‌شود.

قائنی پور بابیان اینکه در ایام سوگواری امام حسین(ع) هیئت‌ها و دسته‌های عزاداری در سطح شهر مراسم عزاداری برپا می‌کنند، عنوان کرد: به‌طورکلی طی ۷۲ ساعت آینده جوی نسبتا آرام در سطح خراسان رضوی حاکم است و احتمال بارندگی به‌ویژه در مشهد وجود ندارد.

وی گفت: دمای هوای مشهد در روز دوشنبه در گرم‌ترین ساعات به ۱۲ و در خنک‌ترین ساعات به ۲۶ درجه سانتی‌گراد و در روز سه‌شنبه کمینه دمای مشهد ۱۱ و بیشینه دما ۲۷ درجه سانتی‌گراداست.

رئیس اداره پیش‌بینی هوای خراسان رضوی اضافه کرد: از عصر روز چهارشنبه در نواحی شمالی و شمال غرب خراسان رضوی موجی ناپایدار در استان حاکم می‌شود که با افزایش ابر و احتمال بارش‌های رگباری خفیف و پراکنده همراه است.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته شهرستان قوچان با حداقل دمای سه درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین و شهرستان سرخس با حداکثر دمای  ۳۰ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین شهرهای خراسان رضوی گزارش‌شده‌اند.

قائنی پور بیان کرد: حداقل و حداکثر دمای مشهد روز گذشته ۹ و ۲۶ درجه سانتی‌گراد بود که دمای هوای مشهد در روز دوشنبه نسبت به ‌روز گذشته تغییر محسوسی نداشته است.

وی اظهار کرد: در۲۴ ساعت گذشته بیشترین شدت وزش باد با سرعت  ۳۶ کیلومتر بر ساعت از ایستگاه هواشناسی سبزوار گزارش‌شده است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یازده + 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن