اخبار مهم

طی 50 روز گذشته و با تشدید مشکل کمبود و گرانی روغن در مشهد رخ داد

کشف حدود ۱۳۰ تن انواع روغن خوراکی در مشهد

کد خبر : 46311

بحران روغن در حالی بر بازار مشهد حاکم است که طی ۵۰ روز گذشته حدود ۱۳۰ تن انواع روغن‌ خوراکی، سرخ‌کردنی و کره در مشهد کشف شد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از خراسان رضوی، در شرایطی که امروز مردم با شرایط سخت اقتصادی دست‌وپنجه نرم می‌کنند و در تأمین کالاهای اساسی با مشکل مواجه شده‌اند، برخی مانند همیشه از شرایط به وجود آمده نهایت سوءاستفاده را می‌کنند، روغن را با دو برابر قیمت روی کالا به مردم عرضه یا آن را احتکار می‌کنند که با تغییر قیمت‌ها بتوانند آن را به چند برابر قیمت روانه بازار کنند. طوری که داده‌های بازرسی جهاد کشاورزی مشهد نشان می‌دهد طی ۵۰ روز گذشته یعنی از ابتدای امسال تاکنون که تأمین کالاهای اساسی با مشکل مواجه شده ، بیش از ۱۳ محموله و انبار احتکار و قاچاق کالای اساسی تنها در شهرستان مشهد کشف و ضبط شد که در میان این کشفیات بیش از ۱۳۰ تن انواع روغن خوراکی و سرخ‌کردنی وجود داشت.

آخرین محموله کشف‌شده مربوط به گشت مشترک روز گذشته کارشناسان بازرسی جهاد کشاورزی و سربازان گمنام اطلاعات سپاه است و برابر بررسی‌های انجام‌شده در بولوار پیامبر اعظم منجر به کشف تعداد ۱۱۲۵ گالن ۱۶ تا ۱۸کیلویی که ۸۳ گالن روغن سرخ‌کردنی و بقیه روغن مصرفی خانوار است، شده است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

15 − شش =

دکمه بازگشت به بالا
بستن