شهری

نشست راهبری روسای هیات های شهرستانی هندبال استان برگزار شد

کد خبر : 51480

هم زمان با ولادت حضرت علی اکبر علیه السلام و گرامی داشت روز جوان نشست راهبردی و هم اندیشی روسای هیات های شهرستانی هندبال خراسان رضوی در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان شنبه ۱۳ اسفندماه برگزار شد.

به گزارش صبح مشهد، در این نشست روسای هیات های سبزوار،فریمان ،بجستان،سرخس ُ قوچان و طرقبه شاندیز به بیان دغدغه ها ُعدم همکاری مدیران صنایع،کمبود کارگاه های آموزشی،برگزاری مسابقات لیگ منسجم استانی، کمبود منابع مالی و عدم حمایت سازمان های خصوصی ، توسعه و تشکیل آکادمی ها و معافیت های مالیاتی پرداختند و خواستار تشکیل کارگروهی مجهز برای رفع موانع جذب و ترغیب حامیان مالی شدند. .در این نشست نماینده شهرستان سرخس از افففتح خانه هندبال و احداث خوابگا در حاشیه خانه و همچنین راه اندازی تیمهای بانوان هندبال برای نخستین بار در این شهرستان خبر داد و گفت: خوشبختانه حمایت برخی نهادها از جمله آموزش و درورش با هندبال گرم و صمیمی شده و بزودی با برگزاری دوره آموزش داوری درجه ۳ در این شهرستان تیم های منتخب سرخس را راهی مسابقات استان و کشور خواهیم کرد.

رییس هیات هندبال خراسانر ضوی در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت چشمگیر هنپدبال در شهر ستان ها اظهار داشت: شهرستان ها باید از ظرفیت و پتانسیل مدیران و صنایع استفاده کنند و مدیران صنایع را تشویق و ترغیب کنند که در ورزش و به خصوص هندبال سرمایه گذاری کنند.

رضا علیزاده یادآور شد: توجه به زیر ساخت ها و تقویت و توسعه هندبال پایه ،شناسایی استعداد های برتر ،تیم داری صنایع و کارخانجات و معرفی نماینده در رده های سنی مختلف از جمله مهمترین اهداف و برنامه های روسای هیات های هندبال در شهرستان ها می باشد.

در ادامه این نشست بزرگانی هندبال استنان از جمله عبدالله کافی، اعلمی،خانم صادق زاده،ساختیانچی،محسن فخار ،با وفا و برخی دیگر از قهرمانان پیش کسوت هندبال استان در باره تاریخچه و شگفتی سازی هندبال خراسان و مشهد در سطح کشور مطالبی را بیان و خواستار اراپه ایده ها و طرح های نوین با کمک دانش بنیان ها و فناوری های نوین علمی برای تقویت و توسعه هندبال در سطح کشور شدند.ودر پایان ضمن تقدیر و قدرانی از روسای هیات های شهرستانی هدایایی به رسم یادبود به عوامل اجرایی و روسای هیات های شهرستانی به همراه یک سبد توپ هندبال اهپداء شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفده + 17 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن