اسلاید شویادداشت روز

قدس از آن مسلمانان است

کد خبر : 46043

آزادی مسجد الاقصی قبله اول مسلمانان و سرزمینها اشغالی ازچنگال رژیم جعلی و اشغالگرصهیونیسم ، آرمانی است که چندین نسل ازملت اسلام و فلسطین ،در راه آن شهید و آواره شده اند.

حزب موتلفه اسلامی خراسان رضوی در آستانه روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد. به گزارش صبح مشهد متن این بیانیه به شرح ذیل می باشد:

اگر نبود خیانت سران سازشکار کشورهای عربی،اگر تکیه واهی به سازمان کنفرانس اسلامی و اتحادیه عرب نبود، امروز ملت فلسطین، دولتی مستقل تشکیل و غده سرطانی صهیونیسم از بدنه امت اسلامی کنده شده بود.
امروز ملت فلسطین زنده و فداکار ،مبارزه خود را به قلب دشمن صهیونیستی کشانده و با افزایش قدرت بازدارندگی خود در جبهه مقاومت توازن نبرد را به نفع خود تغییر داده.
رژیم دد منش اسرائیل و صهیونیستهای افراطی و نژاد پرست با حملات اخیر به مسجدالاقصی ،نسان داده اند که دشمن اسلام و مسلمانان هستند .
امروز ملتهای اسلامی دریافته اند که این غده سرطانی عامل اصلی عقب ماندگی و عدم توسعه کشورهای اسلامی است و تا این رژیم سرنگون نشود جهان اسلامی روی توسعه و ارامش را نخواهد دید .
ملت های اسلامی با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس ضمن حمایت از ملت فلسطین ، نفرت خود را از دشمن
کینه توز و برتری طلب و اشغالگر قدس که جز ناامنی و ترور و کودک کشی وجنایت راه دیگری برای بقای خود نمیشناسد اعلام و چند گام انرا به نابودی وزوال نزدیکتر خواهند کرد.

ملت ایران به چند دلیل با گستردگی و عزم بیشتر دراین راهپیمایی شرکت خواهند کرد:

۱-دشمنی اسرائیل علیه ملت ایران بخاطر تروردانشمندان هسته ای وخرابکاری در سایت های هسته ای.

۲-نقش اسرائیل در افزایش تحریمها ی اقتصادی علیه ایران .

۳-ایجاد پایگاههای جاسوسی اسرائیل در کشورهای همسایه علیه ایران

۴-کارشکنی در روند مذاکرات هسته

۵-جنایات مکرر رژیم اشغالگر قدس علیه مسلمانان در فلسطین و لبنان ویمن و…

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 − 8 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن