شهری

افتتاح واحد OPG بخش رادیولوژی درمانگاه منطقه پدافند هوایی شمال شرق 

کد خبر : 58548

بخش رادیولوژی دهان، فک و صورت OPG منطقه پدافند هوایی شمال شرق با حضور فرمانده و جمعی از مسئولین این منطقه به بهره برداری رسید.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع)، امیر سرتیپ دوم محمدرضا معصومی فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق در حاشیه افتتاحیه این بخش، ضمن تاکید بر لزوم خدمات رسانی بهتر و کامل‌ تر به کارکنان، خانواده ها و عموم مردم گفت: خوشبختانه با پیگیری‌ های به عمل آمده این دستگاه پیشرفته که جزو بروز ترین دستگاه‌ های حال حاضر می‌باشد، به درمانگاه خانواده منطقه پدافند هوایی شمال شرق واگذار شده که با آغاز بهره‌ برداری از این دستگاه، با حداکثر ظرفیت و توان قابلیت خدمات رسانی به کارکنان و خانواده‌ های آنها و همچنین ساکنین مناطق اطراف را دارد.

وی با اشاره به فعالیت‌ های بسیار ارزنده در بخش‌ های مختلف درمانگاه خانواده این یگان، ظرفیت پذیرش مراجعین و اقدامات درمانی انجام شده را بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: امروز هدف ما این است که کارکنان و عموم مردم ولایتمدار مشهد جهت امور درمانی با کمترین هزینه و زمان ممکن بتوانند بهترین خدمات را در نزدیکی محل کار و زندگی خود دریافت کرده و از این بابت دغدغه‌ی کمتری برای مراجعه به بیمارستان‌ های سطح شهر داشته باشند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور با بیان اینکه در این درمانگاه خدمات ارائه شده به کارکنان و شهروندان به منصفانه ترین شکل ممکن محاسبه می‌شود، خاطر نشان کرد: پیش بینی می شود ماهیانه حدود ۳۰ هزار شهروند مشهدی از خدمات این درمانگاه بهره‌ مند شوند.

در ادامه سرهنگ پزشک مهدی شریفی رئیس درمانگاه خانواده این منطقه به بیان ویژگی‌ ها و امکانات این دستگاه پرداخت و گفت: علی رغم هزینه‌ های سنگین و قطعات بسیار گران، این دستگاه جدید در درمانگاه خانواده تهیه شده که با پیگیری های به عمل آمده تمامی مجوز های لازم را اخذ کرده است.

شریفی افزود: این درمانگاه در کنار سایر قسمت‌ های موجود مانند دندانپزشکی، سونوگرافی و درمانگاه تخصصی با وجود پزشکان متخصص و فوق تخصص، جزو فعال‌ ترین و کارآمد ترین درمانگاه‌ های شهر و حاشیه شهر مشهد بشمار می رود.

گفتنی است این رادیوگرافی، یک عکس‌ برداری پانورامیک توسط اشعه ایکس از دندان‌ های فک بالا و پایین انجام می‌دهد و نمای دو بعدی مسطح نیم‌ دایره از گوش تا گوش را نشان می‌دهد و همچنین این دستگاه قابلیت انتقال تصاویر به نرم افزار pacs را برای رویت تصویر بیمار توسط پزشکان را فراهم می کند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار − 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن