اخبار مهم

اجرای طرح امنیت محله محور/ کشف ۱۰۵ کیلو انواع موادمخدردر مشهد

کد خبر : 45862

فرمانده انتظامی مشهد از اجرای طرح امینت محله محور و کشف ۱۰۵ کیلوگرم انواع موادمخدر و دستگیری ۳ قاچاقچی و ۳۰خرده فروش موادافیونی خبر داد.

به گزارش صبح مشهد، سرهنگ” حسین دهقانپور” در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای تأمین امنیت اجتماعی و روانی شهروندان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح شهر مشهد به مرحله اجرا درآمد.

وی با اشاره به این که برقراری نظم و امنیت مطلوب و تحقق آن همواره سرلوحه کار پلیس قرار دارد، اظهار داشت: در راستای اجرای این طرح ۲۶۰ متهم به سرقت، ۳۳ فروشنده موادمخدر و ۵۳ معتاد متجاهر دستگیر و جمع آوری و ۵۵ دستگاه خودرو و ۱۸ دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی مشهد با بیان این که ۲۶۰ متهم به سرقت در تحقیقات پلیس به ده ها فقره انواع سرقت در سطح شهر مشهد اعتراف کردند، گفت: ۱۰۵ کیلوگرم انواع موادمخدر نیز در اجرای طرح امنیت محله محور کشف که متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ دهقانپور هدف پلیس از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را افزایش امنیت، آسایش و آرامش شهروندان برشمرد و خاطرنشان کرد: پلیس با به کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند و لازم است شهروندان نیز ضمن رعایت نکات ایمنی در پیشگیری از سرقت، موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن