اخبار مهماستانی

زن و شوهر فریبکار بلای شومی سر زن تنها آوردند + عکس

کد خبر : 29184

زن و شوهری که به بهانه ترک دادن اعتیاد یک فرد وارد خانه اش شده بودند وقتی او در بیمارستان بستری بود طلاها و وسایل قیمتی خانه را سرقت کردند.
به گزارش صبح مشهد به نقل از رکنا زن و شوهری که به بهانه ترک دادن اعتیاد یک فرد وارد خانه اش شده بودند وقتی او در بیمارستان بستری بود طلاها و وسایل قیمتی خانه را سرقت کردند.
رییس پلیس آگاهی استان همدان اظهار داشت: شاکیه هیچگونه آدرس و مشخصاتی از متهم در اختیار نداشت لذا کارآگاهان با اقدامات اطلاعاتی و بررسی دوربین های مدار بسته تصویر سارق را شناسایی و با اخذ نیابت قضایی نامبرده و همسرش را در یکی از استان های شمالی کشور در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.
ماجرا چه بود؟
سرهنگ کارآگاه علی اسد بیگی در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه خانمی به پلیس آگاهی استان همدان و طرح شکایت مبنی بر اینکه شوهرش که به مواد مخدر اعتیاد داشته و با خودرو در حال مسافرکشی بوده با ۲ نفر زن و مرد آشنا می شود که مرد ناشناس خود را از خیرین معرفی و بیان می کند که قصد کمک به شوهرم برای ترک اعتیاد وی را دارد که این ۲ نفر به این بهانه به منزل ما مراجعه کردند.

فرصت طلبی سارقان از خانه خالی
این مقام انتظامی افزود: شاکیه در ادامه اظهاراتش گفت، متهم حدود ۱۰ روز همراه همسرش در منزل آن ها حضور داشته و در این مدت شوهرش را برای ترک اعتیاد در بیمارستان بستری می کنند و در یک روز که شاکیه در منزل حضور نداشته اقدام به سرقت ۱۳۰گرم طلا،۴ عدد نگین فیروزه ای، ۹۴میلیون ریال وجه نقد، ماشین ریش تراش، چمدان پر از لباس های زنانه و مردانه نو ، لوازم شخصی، سوییچ یدک خودرو و…کرده و متواری شده اند.

متهم هیچ آدرسی به جا نگذاشت
سرهنگ اسدبیگی ادامه داد: شاکیه هیچگونه آدرس و مشخصاتی از متهم در اختیار نداشت لذا کارآگاهان با اقدامات اطلاعاتی و بررسی دوربین های مدار بسته تصویر سارق را شناسایی و با اخذ نیابت قضایی متهم و همسرش را در یکی از استان های شمالی کشور در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

رییس پلیس آگاهی استان همدان در پایان گفت: متهمان در استان اصفهان و استان یزد نیز تحت تعقیب بودند و ضمن هماهنگی با پلیس آگاهی آن استان ها با قرار مناسب از طریق مرجع قضایی روانه زندان شدند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 − 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن