دانش و فناوری

اعلام آمادگی سازمان فاوا برای همکاری با شرکت های دانش بنیان مستقر در کارخانه نوآوری مشهد

کد خبر : 45632

جلسه هم‌اندیشی و تبادل نظر بین مدیران شرکت‌ها و تیم‌های مستقر در کارخانه نوآوری و مدیران سازمان فاوای شهرداری مشهد، در این کارخانه برگزار شد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد، “مهدی بدیع‌فرخد” در جلسه هم‌اندیشی و تبادل نظر بین مدیران شرکت‌های دانش بنیان و تیم‌های مستقر در کارخانه نوآوری و مدیران سازمان فاوای شهرداری مشهد ضمن اشاره به ظرفیت‌های بسیار مناسب کارخانه نوآوری برای مدیریت شهری به واسطه شرکت‌های توانمند مستقر در این کارخانه، اظهار کرد: شهر و شهرداری مشهد دارای موجودیتی زنده‌ است که با کمک این شرکت‌ها می‌توان این ماهیت پویای را حفظ کرد.

وی با دعوت از شرکت‌های دانش‌بنیان برای همکاری در مدیریت هوشمند شهری، افزود: سازمان از ارائه راه‌حل‌های هوشمندانه و خلاقانه توسط شرکت‌های دانش بنیان در حوزه مدیریت شهری از جمله خدمات هوشمند حمل‌ونقل و اینترنت اشیا استقبال می‌کند.

مدیرعامل فاوا شهرداری مشهد بیان کرد: در سازمان فاوا تلاش خواهیم کرد با کمک تکنولوژی که در اختیار این شرکت‌ها است اقدامات متفاوت و جدیدی در حوزه مدیریت شهری انجام دهیم یا بخش‌هایی از پروژه‌های از قبل انجام شده در این سازمان را به گونه‌ای اصلاح کنیم که پویایی بیشتری را در شهر به ارمغان بیاورد و باعث بهبود فرایندها و افزایش رضایت‌مندی شهروندان شود.

بدیع‌ فرخد با بیان این نکته که مدیران شرکت‌ها و استارتاپ‌ها نگاه متفاوتی نسبت به مسائل شهری دارند، گفت: تیم‌های متخصص در این شرکت‌ها می‌توانند برای نیازهای شهری، راه‌حل‌های خلاقانه و درستی را به مدیران شهری پیشنهاد دهند.

وی اضافه کرد: امیدوارم بتوانیم در جهت تحقق شعار تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین، همکاری‌های عملیاتی را با استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در شهر مشهد انجام دهیم.

شایان ذکر است مدیران شرکت‌ها و تیم‌های مستقر در کارخانه نوآوری مشهد در این جلسه، به توضیح ظرفیت‌ها و توانایی‌های مجموعه خود پرداخته و برای انجام پروژه‌های مشترک با مدیریت شهری اعلام آمادگی کردند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن