اسلاید شوورزشی

جمیله نگهبان مربی لیگ دسته یک مطرح کرد:

مولتی کافه امید و حامی بسکتبال بانوان خراسان رضوی/ بازی های سختی پیش رو داریم

کد خبر : 45514

مربی تیم لیگ دسته یک مولتی کافه مشهد گفت: مسابقات ما از دی ماه سال گذشته شروع شده و در مرحله ی گروهی با سه تیم دیگر هم گروه بودیم و در مرحله ی مقدماتی بازی های رفت و برگشت انجام شده است و ما به عنوان سر گروه به دور بعد صعود کردیم و وارد پلی اف شدیم و در جمع ۴ تیم قرار گرفته ایم.

مصاحبه: سید محمد محمدی

به گزارش صبح مشهد، جمیله نگهبان پنج شنبه شب و در حاشیه دو مسابقه جذاب آویژه صنعت مشهد و بانی نو تهران در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: سه شنبه تیم بانوان به سنندج اعزام می شود و چهارشنبه بازی ضربدری را انجام خواهیم داد و تیمی که برنده شود به لیگ برتر صعود خواهد کرد. ما از ابتدای ورود به لیگ هدف اصلی خود را رسیدن به مقام قرار دادیم.

وی با بیان اینکه سطح مسابقات لیگ دسته یک و پیشبینی آن حتی از لیگ برتر هم سخت تر است گفت: ما امسال سهمیه لیگ برتر را داشته ایم اما بدلیل شروع زودتر از موعد تعیین شده لیگ نتوانستیم در لیگ برتر حضور پیدا کنیم.

مربی تیم لیگ دسته یک مولتی کافه مشهد اظهار کرد: مسابقات ما تا یک ماه دیگر به پایان می رسد و لیگ بعدی از مهر ماه آغاز خواهد شد.

نگهبان ادامه داد: با توجه به شرایط بهبودی کرونا هدف ما این است که در صورت ممکن تیم های بیشتری را تشکیل دهیم. اگر لیگ های جوانان و نوجوانان مجدد فعال بشوند هم ممکن است ما در لیگ ها تیم داشته باشیم.

وی افزود: چالش اصلی بانوان در مشهد اسپانسر است زیرا بازی های ما دیده نمی شود و هیچ تبلیغی برای اسپانسر ندارد. چون اسپانسر وجود نداشت بازیکنان ما که شاغل بوده اند باید به شغل خود هم رسیدگی می کردند و از طرفی در تیم هم حضور پیدا میکردند و این مشکلات زیادی را برای ما ایجاد می کرد که امروز با حمایت مولتی کافه دغدغه های ما کاهش و امید بیشتر شده است.

مربی تیم لیگ دسته یک مولتی کافه مشهد در پایان گفت: قبل از کرونا هرسال که در مشهد میزبان بوده ایم، استقبال بسیار خوبی از ما صورت می گرفت.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 − 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن