اخبار مهم

نوجوان ۱۵ ساله متهم به سرقت دوربین های مداربسته

کد خبر : 45510

با تلاش ماموران انتظامی کلانتری ۴۳ معراج ۳ متهم به سرقت دوربین های مداربسته یک منزل مسکونی شناسایی و در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شدند.

به گزارش صبح مشهد، سرهنگ “حسین دهقانپور” فرمانده انتظامی شهرستان مشهد در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی گزارش ۲ فقره سرقت دوربین های مداربسته یک منزل مسکونی در محدوده  بلوار نجف موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری معراج  قرار گرفت.

وی افزود: ماموران دایره آگاهی کلانتری معراج پس از بررسی سرقت ها و کمترین سرنخ های بجامانده از سارقان تحقیقات گسترده ای را برای شناسایی و دستگیری آنان آغاز کردند.

سرهنگ دهقانپور بیان داشت: تیم رسیدگی کننده پرونده کمتر از۲۴ ساعت  تحقیقات میدانی متهمان به سرقت را که سه نوجوان ۱۵ ساله هستند را در همان محدوده شناسایی و پس از هماهنگی قضائی آنها را دستگیر کردند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان در بازجوئی های به عمل آمده علاوه بر ۲ فقره سرقت دوربین های مداربسته به ۳ فقره سرقت از کارگاه ها در سطح بلوار توس و فروش آنها به فردی مالخر اعتراف کردند.

وی با اشاره به معرفی متهمان به مقام قضائی از والدین خواست کنترل و نظارت بیشتری بر رفتار فرزندان خود داشته باشند و  با افزایش آگاهی در زمینه چگونگی تربیت آنان دوران خوب و خوشی را برای فرزندانشان رقم بزنند تا در آینده نیز شاهد رشد و شکوفایی آنان باشند و جلوی بسیار از آسیب های اجتماعی را بگیریم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن