شهری

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق: انتخابات یکی از میدان های جنگ نرم است 

کد خبر : 57647

حجت الاسلام والمسلمین محمد عدیده گفت: بی تردید حضور در انتخابات حضور در یکی از میدان‌ های سرنوشت‌ ساز جنگ نرم است.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) حجت الاسلام والمسلمین محمد عدیده رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق در جمع خانواده های کارکنان این منطقه پدافندی با اشاره به اینکه اساس و پایه ساختار نظام جمهوری اسلامی ایران، مشارکت مردم است، اظهار کرد: در طول تاریخ جایی را پیدا نخواهید کرد که اساس نظامش را بر پایه مشارکت مردم گذاشته باشد و این مسئله به راحتی برای همه جهانیان قابل تحقیق است.

وی افزود: امروز از مردم می‌خواهیم در پای صندوق‌ های رأی حاضر شوند و برای عزت اعتلای ایران اسلامی و مردم شریف ایران بکوشند.

عدیده انتخابات را یکی از دستاورد های مهم انقلاب اسلامی ایران برشمرد و گفت: مردم با حضور پررنگ و پر شور خود در این عرصه سیاسی مهم، دشمن را همچون همیشه ناکام خواهند گذاشت.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق با بیان اینکه انتخابات قوی، تقویت امنیت جامعه را در پی دارد، خاطرنشان کرد: انتخابات قوی، تقویت امنیت جامعه و تعالی سازمان و کشور را در پی دارد و در‌ عین‌ حال شرکت نکردن در انتخابات، بستر مناسبی برای تهدید های بیشتر بیگانگان فراهم می‌کند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن