شهری

افزایش ۴۷ درصدی تردد مسافر در پایانه‌های مسافربری مشهد مقدس

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد خبر داد:

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد گفت: از ۲۵ اسفند سال گذشته تا پنجم فروردین شاهد افزایش ۴۷ درصدی تردد مسافر در سطح پایانه‌های مسافربری مشهد هستیم.

به گزارش صبح مشهد، مهدی کمالی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: از ۲۵ اسفند سال گذشته تا پنجم فروردین ۱۴۰۱ تعداد ۴۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر در پایانه‌های مسافربری مشهد از طریق ۲۴ هزار و ۱۹۰ وسیله نقلیه اعم از اتوبوس، مینی‌بوس و سواری تردد داشته‌اند.

وی افزود: این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته ازنظر تعداد مسافر با رشد ۴۷ درصدی همراه بوده است و این در حالی است که در سال گذشته در مدت مشابه تعداد ۳۰۰ هزار و ۶۰۷ نفر از طریق ۲۳ هزار و ۱۵۰ وسیله نقلیه جابه‌جاشده بودند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + نه =

دکمه بازگشت به بالا