شهری

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی:

دستگاه قضایی از فعالان تولید و عرضه محصولات با پوشش ایرانی و اسلامی حمایت می‌کند/برخورد قاطع با قاچاق کالا

کد خبر : 45125

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی گفت: دستگاه قضایی به سهم خود حمایت لازم را از فعالان تولید و عرضه محصولات با پوشش ایرانی و اسلامی دارد.

به گزارش صبح مشهد، سیدامیر مرتضوی در مراسم افتتاحیه واحد تولیدی عفاف و حجاب، اظهار کرد: افتخار جامعه اسلامی تولید محصولات مختلف داخلی همچون پوشاک آن هم با پوشش ایرانی و اسلامی بوده است.

وی تاکید کرد: وظیفه همه ما عمل به فرامین مقام معظم رهبری در خصوص مقوله عفاف و حجاب بوده و از مسئولان این واحد تولیدی که به همین نام زیبا نامگذاری شده به الگویی خوب برای دیگران جهت عرضه پوشاک اصیل ایرانی با پوشش اسلامی باشند.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی با تاکید بر اینکه ما می‌خواهیم که با افتخار از شهر و استان امام رضا(ع) الگوهای موفق را معرفی نماییم، گفت: امیدواریم که بیش از پیش شاهد راه‌اندازی چنین واحدها و مجموعه‌هایی در جامعه اسلامی باشیم تا بتوانیم در عالی‌ترین حداعلی پوشش ایرانی و اسلامی در میان جوامع مختلف معرفی نماییم.

مرتضوی افزود: تحقق کلمه ما می‌توانیم بارها و بارها در عرصه‌های مختلف همچون عرضه پوشاک با پوشش‌های ایرانی اسلامی به اثبات رسیده و دستگاه قضایی به سهم خود حمایت لازم را فعالان تولید و عرضه محصولاتی با این نوع پوشش وزین حمایت می‌کند.

دشمنان به دنبال ترویج پوشش‌های مبتذل و غیراسلامی در میان بانوان ایرانی هستند
در این مراسم اسماعیل رحمانی، معاون دادستان عمومی و انقلاب مشهد، تصریح کرد: از اقدام ارزنده‌ای که بابت راه‌اندازی یک مجموعه تولیدی با برند ایرانی و اسلامی صورت گرفته از دو جهت قابل تقدیر است، یکی تولید و اشتغال محصول با کسب روزی حلال و دیگری مقاومت در برابر اقدامات ضدارزشی دشمنان علیه بانوان بوده است.

وی بیان کرد: دشمنان به دنبال ترویج پوشش‌های مبتذل و غیراسلامی در میان بانوان ایرانی هستند، اما جوانان تولیدکننده و غیرتمند ایرانی با وجود تمامی مشکلات و سختی‌ها به‌خوبی در برابر دشمنان ایستادند و دستگاه قضایی با افتخار تمام از تولیدکننده و عرضه کننده محصولات برگرفته از پوشش‌ها و ارزش‌های ایرانی و اسلامی حمایت می‌کند.

معاون دادستان عمومی و انقلاب مشهد با ذکر این‌نکته که ما می‌توانیم با تولید محصول باکیفیت برگرفته از پوشش ایرانی و اسلامی به‌خوبی با کسانی که به دنبال ترویج پوشش‌های غربی هستند مقابله کنیم، تاکید کرد: دستگاه قضایی مبارزه قاطع با قاچاق پوشاک دارد و اجازه نخواهد داد که پوشش‌های غربی و غیراسلامی در جامعه اسلامی ترویج یابد.

ایرانی می‌تواند محصولی در حد یک برند برتر خارجی و حتی برتر از آن تولید کند
در بخش دیگری از این مراسم علی واعظ، مدیر واحد تولیدی عفاف و حجاب، گفت: پس از ۲۵ سال کار و تلاش بسیار خوشحالم که راه درست را انتخاب کرده‌ایم و امیدواریم اقداماتمان موجب خوشنودی ایزدمنان بشود.

وی با اشاره به اینکه واحد عفاف و حجاب با هدف ترویج فرهنگ ایرانی و اسلامی در صنعت پوشاک و حمایت از محصول و تولیدکننده ایرانی با اعتبار بالغ بر ۴ میلیارد تومان دایر شده است، تصریح کرد: با راه‌اندازی این واحد تولیدی ۱۰۰ اشتغال مستقیم ایجاد شده است به‌زودی این میزان اشتغال با به‌کارگیری جوانان توانمند و جویای کار ۲ برابر خواهد شد و تلاشمان این بوده که به سهم خود و با افتخار تمام در اشتغال جوانان نقش‌آفرین باشیم.

مدیر واحد تولیدی عفاف و حجاب با بیان اینکه از مسئولان می‌خواهیم از تولیدکننده ایرانی و عرضه کننده محصول داخلی حمایت لازم را داشته باشند، خاطرنشان کرد: نیازمند برداشته شدن کاغذبازی‌ها و رفع مشکلات بانکی، بیمه‌ای و مالیاتی و همچنین مبارزه قاچاق پوشاک و سودجویان این عرصه تا بتوانند با امید بیشتری کار کنند.

واعظ با تاکید بر اینکه فعالیت واحد تولیدی عفاف و حجاب همه روزه و به‌صورت ۲۴ ساعته و در شیفت کاری ۸ ساعته از ۸ تا ۱۶، ۱۶ تا ۲۴ و ۲۴ تا ۸ است، گفت: محصولات تولیدی این واحد تولیدی شامل انواع چادر، مانتو، شلوار و مقنعه اداری و مجلسی با پوشش کامل حجاب ایرانی و اسلامی بوده و روزانه ۲۵۰ عدد محصول از هر نوع در هر شیفت کاری ۸ ساعته تولید می‌شود.

وی افزود: ایرانی در همه عرصه‌ها توانمند بوده و هست و می‌تواند محصولی در حد یک برند برتر خارجی و حتی برتر از آن تولید کنیم و چه زیباست که ایرانیان با هنر فوق‌العاده خود محصول داخلی را تولید عرضه کنند.

مدیر واحد تولیدی عفاف و حجاب بیان کرد: ما معتقدیم که باید بیش از پیش به بانوان محجبه و مسلمانمان بها دهیم و به همین جهت می‌خواهیم محصولات باکیفیت در حد مدل‌های خارجی و حتی بهتر از آن، اما با طراحی و پوشش ایرانی و اسلامی تولید کنیم و با افتخار تمام محصولاتمان را با بهترین کیفیت و پایین‌ترین قیمت عرضه می‌کنیم و هرگز کیفیت را فدای کمیت نخواهیم کرد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن