اقتصادی

در جلسه هیات مدیره سازمان همیاری تاکید شد:

ورود سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی به بازارهای بین المللی با هدف توسعه اقتصادی

کد خبر : 44770

در جلسه هیات مدیره سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی علاوه بر بررسی و تصویب تعدادی از ‌برنامه ها و فعالیت‌های اقتصادی، بازرگانی و مدیریتی این نهاد بر لزوم ورود این نهاد به بازارهای یین المللی به منظور استفاده مناسب از این ظرفیت در جهت توانمندسازی هرچی بیشتر و کمک به شهرداریهای استان تاکید شد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، جلسه هیات مدیره سازمان همیاری عصر امروز ۷ اسفند ماه با حضور جواد خدائی معاون عمرانی استاندار و رئیس هیات مدیره و محمدرضا تازیکی مدیرعامل، زارع حسینی، داورزنی و کریم زاده دیگر اعضای هیات مدیره و عابدیان بازرس این سازمان برگزار شد.

در این جلسه گزارشی از اقدامات و فعالیتهای صورت گرفته و مشکلات، چالش ها و الویت های سازمان همیاری در دور تازه مدیریت و شروع به کار هیات مدیره جدید این نهاد ارائه شد.

همچنین ضمن بررسی تفویض اختیار برخی تصمیمات هیات مدیره به مدیرعامل، بر لزوم بررسی سازوکارهای ورود سازمان به بازارهای بین المللی برای توسعه فعالیتهای اقتصادی و سرمایه گذاری در جهت بهره گیری از ظرفیت باالقوه و توانمندسازی سازمان به منظور کمک و حمایت حداکثری از شهرداریهای استان تاکید شد.

انجام مطالعات اولیه در مورد کشورها هدف و تهیه بسته های اقتصادی قابل اجرا در خارج از کشور به ویژه تاجیکستان و ظرفیتها و دستاوردهای حضور در نمایشگاه اختصاصی ایران در دوشنبه، فعالیتهای عمرانی شرکت همیار سازه توس در جهت مولد سازی املاک سازمان، برنامه ها و اقدامات پیش رو معاونت بازرگانی سازمان در بخش تامین نیازهای حوزه شهری و انجام تعاملات با شهرداری های سطح استان در حوزه خرید تجهیزات، کالاها، خدمات و ماشین الات مورد نیاز و … از جمله دیگر موضوعاتی بود که در جلسه هیات مدیره سازمان همیاری مورد بحث و تبادل نظر و تصویب قرار گرفت.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن