شهری

اجرای سیستم آبیاری قطره ای در آیلند میانی بولوار احمد آباد منطقه یک

در راستای مدیریت مصرف آب صورت پذیرفت؛

شهردار منطقه یک از لوله گذاری آیلند میانی بولوار احمد آباد در راستای رفع تنش آبی و کاهش مصرف آب درختان چنار خبر داد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک مشهد مقدس، جواد مسلم با بیان این خبر اظهار داشت: استفاده از آبیاری قطره ای در پارکها و فضاهای سبز منطقه یکی از راهکارهای بهینه در صرفه جویی و مدیریت مصرف صحیح آب می باشد و به همین منظور شهرداری این منطقه اقدام به نصب لوله جهت آبیاری قطره ای در آیلند میانی بولوار احمد آباد نموده است.

وی ادامه داد: عملیات لوله گذاری سیستم آبیاری قطره ای در آیلند میانی بولوار احمد آباد به منظور کاهش مصرف آب درختان چنار،حفظ فضاهای سبز و ایجاد سرزندگی و نشاط در چهره شهر و جلوگیری از مصرف بی رویه آب اجرا شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 6 =

دکمه بازگشت به بالا