اقتصادی

دعوت از سهامداران پدیده برای شرکت در مجمع عمومی شرکت توسعه

کد خبر : 44498

مدیرعامل گروه شرکتهای پدیده از برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده در تاریخ ۲ اسفندماه ۱۴۰۰خبر داد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی گروه شرکتهای پدیده، مهندس سعید ورودی با بیان اینکه، برابر با قانون تجارت و با توجه به پایان دوره ی کاری هیات مدیره فعلی شرکت توسعه در اسفندماه، از همه سهامداران پدیده جهت حضور در مجمع عمومی و انتخاب هیات مدیره جدید به صورت مجازی دعوت کرد.

به گفته مدیرعامل گروه شرکتهای پدیده، از آنجایی که تاریخ اتمام کار هیات مدیره در پایان اسفندماه است و از طرفی چون مجمع عمومی شرکت توسعه دور اول به حد نصاب نمی رسد و به دور دوم کشیده خواهد شد، لذا بنا به تصمیم هیات مدیره شرکت، مجمع عمومی شرکت توسعه زودتر از موعد برای دوم اسفندماه دعوت و آگهی مربوطه در فرصت قانونی مقرر در جراید تعیین شده به چاپ خواهد رسید.

مهندس ورودی، توجه به چند نکته را در رابطه با برگزاری مجمع ضروری دانست و افزود:
به دلیل شیوع بیماری کرونا و وضعیت قرمز در بیشتر شهرهای کشور، مجمع عمومی شرکت توسعه برابر توصیه مقامات بهداشتی شهرستان و استان ناگزیر به صورت مجازی برگزار می شود.

وی تصریح کرد: به همین منظور با شرکت فرابورس ایران مذاکرات لازم انجام شده و از سامانه دیدار که توسط شرکت فرابورس ایران برای برگزاری مجامع آنلاین طراحی شده است، استفاده خواهیم کرد.

مدیرعامل گروه شرکتهای پدیده اذعان داشت: لذا از سهامداران محترم تقاضا داریم اصراری به حضور فیزیکی نداشته باشند و به صورت مجازی در این مجمع مشارکت و حضور یابند.

وی با اشاره به دستور این جلسه مبنی بر انتخاب اعضای هیات مدیره و بحث رای گیری گفت: مسلما برخی از سهامداران امکان حضور در مجمع را نداشته و تصمیم بر اعلام وکالت به سهامدار دیگری داشته باشند، این امکان پیش بینی شده و مانند سایر مجامع قبلی، سهامدارانی که تمایل به شرکت ندارند می توانند به صورت وکالتی در مجمع عمومی شرکت کنند.

به همین منظور فرم وکالت نامه ای برای شرکت در مجمع عمومی تنظیم شده که در کانال رسمی شرکت به صورت پی دی اف بارگذاری می شود، این توضیح نیز گفته ی مدیرعامل گروه شرکتهای پدیده است و افزود:
سهامداران متقاضی وکالت پس از پرکردن فرم های وکالت در یکی از دفاتر موسسه سهام در تهران یا مشهد وکالتشان به لحاظ احراز هویت می بایست ثبت شود و حداکثر ۴۸ ساعت قبل از برگزاری مجمع لیست وکالت های ثبت شده برای شرکت فرابورس ارسال که نهایتا در سامانه دیدار اعمال می شود.

گفتنی است: اشخاص حقیقی که به یکدیگر وکالت می دهند، در سامانه دیدار کل رای های وکالت داده شده ی آن ها در حساب کاربری وکیل آنها و در سبد سهام آنها منظور می شود و می توانند از آراء استفاده کنند.

همچنین برای رای دادن به هیات مدیره، اشخاص حقوقی نیز می بایست نماینده به صورت کتبی معرفی کنند.

بدین ترتیب که پس از ثبت برگه ی وکالت در دفاتر موسسه سهام، مشخصات کاربری لازم را برای حضور مجازی کسب نمایند.

مدیرعامل گروه شرکتهای پدیده در پایان ابراز امیدواری کرد: امیدوارم سهامداران محترم برای برگزاری مجمع به صورت مجازی مشارکت خوبی داشته باشند و با توجه به امکان حضور و مشارکت به صورت مجازی سهامداران پدیده در اقصی نقاط کشور به سامانه دیدار وصل و در مجمع شرکت کنند.

مهندس ورودی ابراز امیدواری کرد، مجمع بتواند در مرحله اول به حد نصاب برسد و تشکیل شود ضمن اینکه چنانچه این مهم محقق نشود بلافاصله دعوت و تشریفات برگزاری دور دوم انجام خواهد شد.

مدیرعامل گروه شرکتهای پدیده خاطرنشان کرد: سهامداران متقاضی عضویت در هیات مدیره می توانند در فرصت باقیمانده تا پایان بهمن ماه به همراه کپی مدارک سجلی و ارایه فرم مربوطه، اعلام آمادگی عضویت در هیات مدیره خود را ثبت نمایند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفده − 6 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن