ستون اصلیمشهد 2017پایتخت فرهنگ اسلامی

تلاش هیات کبدی خراسان برای میزبانی مسابقات قهرمانی کبدی در سال ۲۰۱۷

کد خبر : 8478

رئیس هیأت کبدی خراسان رضوی گفت: در آستانه سال ۲۰۱۷ و انتخاب مشهد به‌عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام، برای میزبانی این شهر در مسابقات قهرمانی کبدی آسیا تلاش می‌کنیم.

به گزارش صبح مشهد به نقل از خبرگزاری فارس از مشهد، محمدرضا سعیدی ظهر امروز در نشست خبری ارائه گزارش از عملکرد هیأت کبدی خراسان رضوی در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان این استان با تأکید بر اینکه تا پایان سال ۹۳ حدود ۱۶۱ ورزشکار فعال در عرصه کبدی بیمه شدند اظهار داشت: بااین‌وجود تعداد ورزشکاران این رشته در خراسان رضوی زیاد است.

وی افزود: مشکلات مالی و عدم برآورده شدن انتظارت هیأت کبدی خراسان رضوی در حوزه جذب اسپانسر تنها بخشی از موضوعات مهم در این هیأت محسوب می‌شود اما بااین‌وجود علاوه بر معرفی بیشتر کبدی به جامعه، تلاش شده تا پایان سال گذشته ۲۵۰ ورزشکار فعال در رشته کبدی در خراسان رضوی بیمه شوند.

رئیس هیأت کبدی خراسان رضوی با ابراز خرسندی نسبت به فعالیت‌های مناسب ورزش کبدی در شهرستان‌های این استان تأکید کرد: باوجوداینکه تنها محل تمرینات این ورزش در مشهد، خانه کبدی است اما خوشبختانه بانوان و مردان خراسان رضوی به ترتیب در لیگ برتر و لیگ دسته یک کبدی حضور فعالی دارند.

سعیدی گفت: در آستانه سال ۲۰۱۷ و انتخاب مشهد به‌عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام، برای میزبانی این شهر در مسابقات قهرمانی کبدی آسیا تلاش می‌کنیم.

وی با اشاره به برگزاری همه مسابقات مربوط به کبدی در خراسان رضوی باوجود مشکلات مالی این هیأت تاکنون یادآور شد: در این راستا تیم‌های کبدی مردان و بانوان خراسان رضوی در همه مسابقات رده‌های سنی مختلف نیز شرکت داشتند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج + 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن