اقتصادی

برگزاری جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران در بهمن ماه

کد خبر : 44028

کمیته روابط عمومی شرکت های بزرگ معدنی و فولادی با برگزاری نشستی در خصوص برنامه ریزی جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران تبادل نظر و برنامه ریزی کردند.

به گزارش صبح مشهد، سعید خفاجه رئیس روابط عمومی مجتمع اپال پارسیان سنگان گفت:هدف از نشست این جلسه، برنامه ریزی جشنواره بود که با حضور تمامی عوامل روابط عمومی های شرکت های بزرگ معدنی و فولادی برگزار شد

وی گفت:در این نشست که متشکل از یک کمیته می باشد،دکتر حسین زاده قشمی رئیس مرکز ارتباطات و رسانه وزارت صمت نیز حضور داشت و مقرر شد این نمایشگاه و جشنواره از تاریخ نوزدهم تا بیست و یکم بهمن ماه در هتل المپیک تهران برگزار شود.

خفاجه گقت:با مذاکرات انجام شده بزودی رئیس مرکز ارتباطات و رسانه وزارت صمت به شهرستان خواف سفر خواهند کرد و یکی از مهمترین برنامه ایشان بازدید از مجتمع اپال پارسیان سنگان خواهد بود.

دکتر حسین زاده قشمی رئیس مرکز ارتباطات و رسانه وزارت صمت ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این نشست گفت:نقش روابط عمومی و رسانه در سازمان ها بسیار حائز اهمیت است و بزودی کمیته روابط عمومی شرکت های بزرگ معدنی و فولادی با وزیر صنعت،معدن و تجارت کشور دیدار خواهند داشت.

معادن سنگ آهن سنگان در مجموع با ذخیره یک میلیارد تن،یکی از ۱۰ معدن بزرگ سنگ آهن جهان است که تامین کننده خوراک اولیه تولید ۱۷٫۵ میلیون تن کنسانتره،۱۵میلیون تن گندله و پنج میلیون تن سنگ آهن است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

19 − شش =

دکمه بازگشت به بالا
بستن