یادداشت روز

۴۲ مدیر از اندیشکده مدیریت راهبردی جهادی شرق کشور دانش‌آموخته شدند

کد خبر : 43782

مدیر اندیشکده مدیریت راهبردی انقلابی شرق کشور گفت: ۴۲ تن از مدیران دوره‌های mba مدیریت راهبردی با رویکرد مدیریت جهادی و انقلابی را در این موسسه گذرانده و دانش‌آموخته شدند.

به گزارش صبح مشهد، حسین دشتبان پنجشنبه شب در حاشیه آیین پایانی مرحله نخست دوره تربیت مدیران راهبردی این موسسه افزود: از میان این مدیران که شامل سه مدیر زن و ۳۹ دانش‌آموخته مرد هستند، ۶۰ درصد را مدیران استانی و حتی مدیران رده بالای استان خراسان رضوی تشکیل می دهند.

وی گفت: اندیشکده مدیریت راهبردی و انقلابی سال ۱۳۹۴ تاسیس شد و از سال ۱۳۹۸ در قالب اندیشکده مدیریت راهبردی انقلابی شرق کشور دوره هایی را برای آموزش مدیریت راهبردی با همکاری دانشگاه امام حسین (ع)، دانشگاه آزاد اسلامی و اندیشکده یقین برپا کرد.

مدیر اندیشکده مدیریت راهبردی انقلابی شرق کشور اضافه کرد: این موسسه تحت مدیریت مجموعه‌ای متصل به مجمع تشخیص مصلحت نظام فعالیت دارد و اکنون دومین دوره مدیریت راهبردی را برای ۴۵ نفر از مدیران استان شامل ۴۲ مرد و سه زن آغاز کرده است.

دشتبان گفت: این موسسه به ارائه راهکار و پیشنهاد برای مشکلات جاری استان می پردازد و از سویی مدیران شایسته را برای خدمت در قالب بیانیه گام دوم انقلاب و با اتکا به مدیریت جهادی و انقلابی به استان پیشنهاد می کند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یازده + 8 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن