اسلاید شوستون اصلیسیاسیپربازدیدترین ها

ایجاد شور و نشاط اجتماعی و بصریت‌افزایی در بین شهروندان/ ایجاد ۲ هزار فضای تبلیغاتی در مشهد

کد خبر : 10651

در این راستا ۱۰ اکیپ برای نظارت بر تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری و ۲۰ اکیپ برای نامزدهای شورای اسلامی شهر تشکیل شده که به صورت ۲۴ ساعته در مناطق مختلف شهر حضور دارند و موارد غیرمجاز را جمع‌آوری می‌کنند.

رییس کارگروه پیشگیری و برخورد با جرائم و تخلفات انتخاباتی شهرداری مشهد از برخورد با ۲۰۰ تخلف تبلیغاتی نامزدهای ریاست جمهوری در حوزه نصب پوستر و بنرها خبر داد
به گزارش صبح مشهد، محمدناصر ناصری در نشست خبری خود با اصحاب رسانه در خصوص برنامه‌ریزی شهرداری به منظور جلوگیری از تخلفات تبلیغات انتخاباتی بیان کرد: انتخابات یک رویداد تعیین‌کننده، مهم و حساس برای هر یک از کشورهای جهان به خصوص جمهوری اسلامی ایران است.
وی افزود: برای ما در مقابل دشمنان اهمیت دارد که انتخاباتی سالم و با شور و نشاط همچون گذشته برگزار شود.
رییس کارگروه پیشگیری و برخورد با جرائم و تخلفات انتخاباتی شهرداری مشهد عنوان کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تقریبا سالی یک انتخابات در ایران برگزار شده که خوشبختانه همه این انتخابات بدون هیچ مشکلی برگزار شده است.
ناصری ادامه داد: با توجه به آغاز تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری و همچنین در پیش بودن تبلیغات کاندیداهای شورای اسلامی کمیته‌ای برای پیشگیری و برخورد با جرائم تخلفات انتخاباتی با حضور نمایندگان دستگاه‌های مختلف از جمله شهرداری مشهد تشکیل شده است.
وی گفت: در ادامه آن کمیته‌ای تحت همین عنوان در شهرداری با عضویت واحدهای مرتبط تشکیل شده که تا امروز چندین جلسه نیز برگزار شده است.
رییس کارگروه پیشگیری و برخورد با جرائم و تخلفات انتخاباتی شهرداری مشهد در خصوص اهداف تشکیل این کمیته تصریح کرد: یکی از اهداف این کمیته آگاه‌سازی و توجیه کارکنان جهت پیشگیری و برخورد با تخلف و جرایم انتخاباتی است لذا عناوین مجرمانه و میزان مجازات‌های این اعمال به روش‌های مختلف به کارکنان ابلاغ شده است.
ناصری اضافه کرد: همچنین تعدادی از همکاران شهرداری نامزد شورای اسلامی در شهر مشهد شدند که موارد مورد نیاز به آنان ابلاغ شده است.
وی گفت: همچنین یکی دیگر از اهداف این کمیته ایجاد شور و نشاط اجتماعی و بصریت‌افزایی در بین شهروندان برای حضور در انتخابات با استفاده از امکانات مختلف از جمله تلویزیون‌های شهری، ال ای دی‌های قطارشهری و اتوبوس‌ها است.
رییس کارگروه پیشگیری و برخورد با جرائم و تخلفات انتخاباتی شهرداری مشهد تصریح کرد: همچنین این کمیته فضاسازی، فضایابی و بستر را برای مانور نامزدهای ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر مشهد فراهم کرده است.
وی در خصوص ایجاد فضای تبلیغاتی برای نامزدهای ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر مشهد گفت: تاکنون حدود ۲ هزار فضا در قالب‌های مختلف در سطح شهر مشهد برای معرفی نامزدهای ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر آماده‌سازی شده است.
ناصری با اشاره به تشکیل کمیته امحا در فرمانداری عنوان کرد: برای امحای تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر که به صورت غیرقانونی در شهر نصب شده باشد، کمیته‌ای در ستاد انتخابات فرمانداری تشکیل داده شده که امکانات شهرداری نیز در این زمینه پای کار آمده است.
وی ادامه داد: در این راستا ۱۰ اکیپ برای نظارت بر تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری و ۲۰ اکیپ برای نامزدهای شورای اسلامی شهر تشکیل شده که به صورت ۲۴ ساعته در مناطق مختلف شهر حضور دارند و موارد غیرمجاز را جمع‌آوری می‌کنند.
رییس کارگروه پیشگیری و برخورد با جرائم و تخلفات انتخاباتی شهرداری مشهد گفت: تاکنون این کمیته با ۲۰۰ مورد تخلف در زمینه پوسترها، بنرها و حتی آلودگی صوتی ستادها برخورد کرده و تذکر لازم داده شده است.
به گفته ناصری، در این راستا مسوولان ستادها و نمایندگان نامزدهای ریاست جمهوری با حضور در جلسه‌ای در این زمینه توجیه شده‌اند.
وی بیان کرد: کارکنان شهرداری می‌توانند در خارج از ساعت اداری در تبلیغات شرکت داشته باشند اما در این مسیر حق استفاده از امکانات شهرداری را ندارد.
وی در پاسخ به این سوال که شهروندان چگونه می‌توانند موارد تخلف را اطلاع دهند، گفت: شهروندان می‌توانند با تماس با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری و همچنین ارسال پیامک به سامانه ۳۰۰۰۸۸۸۱ موارد تخلف را اعلام کنند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پانزده + 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن