اقتصادی

اعلام آمادگی استاندار خراسان رضوی برای حل موانع پیش روی پدیده

کد خبر : 43672

یعقوب علی نظری استاندار خراسان رضوی در نخستین جلسه‌ خود با رییس هیات مدیره و مدیر عامل گروه شرکت‌های پدیده، آمادگی خود را برای حل موانع پیش روی این هلدینگ بزرگ کشوری اعلام کرد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی گروه شرکت‌های پدیده، در این جلسه نظری بر افزایش ارتباط با سرمایه گذاران خارجی و تقویت حضور آن‌ها در پروژه‌های اقتصادی از جمله پدیده تاکید کرد و گفت: استفاده از ظرفیت آن‌ها بخش‌هایی از مسائل اقتصادی را برطرف خواهد کرد.

استاندار خراسان رضوی از تشکیل شرکت گردشگری سلامت در پدیده اظهار خرسندی کرد و افزود: در بخش گردشگری سلامت و زیارت توجهی ویژه در استان وجود دارد که با تقویت کارگروه زیارت استانداری و ایجاد خطوط ریلی قطارهای سریع‌السیر افزایش گردشگران را شاهد خواهیم بود.

وی از راه‌اندازی بخش تولیدی خودرویی در پدیده نیز سخن گفت و افزود: این مجموعه به عنوان یکی از بخش‌های اصلی صنعتی استان و در جهت توسعه اقتصادی و صنعتی منطقه موثر خواهد بود.

ورودی مدیر عامل گروه شرکت‌های پدیده در این دیدار از مسائل پیش روی هلدینگ و همچنین پیشرفت کارها در تاسیس شرکت‌های جدید، آخرین مسایل مربوط به سهام، تعداد سهامداران و همچنین تشریح وضعیت قیمت سهام در فرابورس گزارشی ارائه کرد و گفت: مهمترین مسایل و مشکلات مربوط به پدیده نیز به صورت کتبی به استاندار خراسان رضوی اعلام شد تا با تدابیر و نگاه ویژه به آن‌ها رسیدگی شود.

رییس هیات مدیره گروه شرکتهای پدیده نیز در این جلسه از رکود اقتصادی حاکم بر جامعه گفت و افزود: خط اعتباری مصوب پدیده، علی رغم تاکید و صدور دستور از سوی ریاست جمهوری و تایید وزارت دارایی هنوز از سوی بانک مرکزی اختصاص نیافته است و یکی از مهمترین و اصلی‌ترین خواسته‌های به حق سهامداران و متولیان پدیده می‌باشد تا با تخصیص این خط اعتباری بتوان بخش‌هایی از برنامه‌ها و اهداف را عملیاتی نمود.

مهندس علی کریمی قدوسی همچنین از حل مشکل محیط زیست برای زمین حسن‌آباد و راه اندازی موقت کارخانه خودرو نیز گفت و تصریح کرد: درخواست داده‌ایم که به صورت موقت و تا راه اندازی و تجهیز کارخانه اصلی در منطقه بینالود بتوانیم از موقعیت زمین و سوله‌های صنعتی حسن‌آباد بهره‌برداری کنیم که متاسفانه علی رغم اینکه کارخانه مورد نظر، هیچ‌گونه آلودگی زیست محیطی به همراه ندارد، هنوز محیط زیست موافقت نکرده است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه + هفده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن