اقتصادی

گران‌فروشان یلدایی زیر تیغ نظارت

کد خبر : 43605

مدیرکل تعزیرات: چندین پرونده گران‌فروشی آجیل و میوه تشکیل شده است

صبح مشهد– مدیرکل تعزیرات حکومتی استان، از آغاز طرح نظارت بر بازار یلدا خبر داد و گفت: طرح نظارت بر بازار یلدا آغاز شده است و با همکاری دستگاه‌های دیگر، گشت‌های بازرسی در دو نوبت صبح و عصر در مشهد انجام می‌شود.

مدنی در گفت و گو با ایرنا افزود: تا کنون چندین پرونده در حوزه گران فروشی آجیل و میوه تشکیل شده و در فرایند رسیدگی است. وی همچنین گفت: بازار مرغ و تخم‌مرغ در مشهد به ثبات رسیده‌ است و مشکلی در عرضه این دو کالا وجود ندارد. نظارت بر بازار اقلام اساسی به ویژه مرغ و تخم مرغ با جدیت انجام شده و هم اکنون این اقلام حتی زیر قیمت مصوب عرضه می‌شود. همچنین مدیر نظارت بر اصناف مشهد نیز درباره طرح تشدید نظارتی بازار شب یلدا اظهار کرد: طرح تشدید نظارتی شب یلدا در مشهد اجرا شده است و تا ۲ دی ادامه دارد و با تخلف گران‌فروشی به‌شکل جدی برخورد می‌کنیم.

دلداری به تسنیم گفت: در آستانه شب یلدا بازار میوه، آجیل و شیرینی،گل و حتی رستوران‌ها از حساسیت بیشتری برخوردار است و نظارت بیشتری را می‌طلبد، در بحث میوه از مبدأ که میادین بار است، نظارت را آغاز کردیم و این طرح تا عرضه و نظارت بر اصناف ادامه دارد.

وی افزود: با تعزیرات حکومتی گشت‌های مشترک داریم و قرار شده است اتحادیه آجیل و خشکبار، چند واحد صنفی منتخب را برای عرضه آجیل باکیفیت و با قیمت مناسب به مصرف‌کنندگان معرفی کند که با بنر‌های یک‌دست شناخته می‌شوند و بیشتر در حاشیه شهر و مناطق کم‌برخوردار فعال‌اند.

دلداری تصریح کرد: با تخلف گران‌فروشی به‌شکل جدی برخورد می‌کنیم. در زمینه محصولات کشاورزی، نظارت قبل از عرضه به سازمان جهاد سپرده شده و نظارت بر عرضه هم به اصناف مربوط است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن