اخبار مهم

اعلام شکایت ۵۰ مالباخته در پرونده سرقت های سریالی از باغ ویلاهای مشهد

کد خبر : 43453

فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری متهم پرونده سرقت های سریالی ازباغ ویلاهای و اعلام شکایت ۵۰ مالباخته خبر داد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “حسین دهقان پور” گفت: تیم های تجسس کلانتری ۴۴ خلق آباد مشهد مرحله دیگری از طرح تشدید مقابله با سرقت را با محوریت پی گیری دستبردهای سریالی به باغ ویلاها در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: پلیس با سرنخ هایی که در دست داشت یکی از عاملان اصلی این سرقت ها را با همکاری شهروندان وظیفه شناس تحت نظر قرار داد و در حالی که او به قصد سرقت وارد یک باغ ویلا شده بود برای دستگیری اش وارد عمل شد.

این مقام انتظامی گفت: متهم که تحت تعقیب قضایی نیز بودبه محض رویارویی با پلیس و بدون توجه به دستور ایست ماموران کلانتری خلق آباد از صحنه متواری شد.

وی خاطر نشان کرد: تیم تجسس کلانتری خلق آباد اقدام به تیراندازی هوایی کرد اما متهم همچنان به فرار خود ادامه می داد تا این که ماموران انتظامی او را از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار داده وزمین گیر کردند.

سرهنگ دهقان پور اظهارداشت: متهم بلافاصله با هماهنگی مقام قضایی به بیمارستان انتقال یافت و در بازرسی بدنی از او مقدار کمی مواد مخدر صنعتی و ۶۰۰ هزار تومان وجه نقذد از او کشف شد.

فرمانده انتظامی مشهد با اشاره به این مطلب که تاکنون ۵۰ مالباخته در این پرونده اعلام شکایت کرده اند و تحقیقات درباره چگونگی ماجرا و ارتباط گزارش سرقت ها با متهم دستگیر شده ادامه دارد ،گفت: مالکان باغ ویلاها باید نسبت به استفاده از تجیهزات بازدارنده سرقت ها و دوربین های کنترلی توجه بیشتری داشته باشند و درمراکزی که به صورت مجتمعی است از خدمات شرکت های حفاظتی مراقبتی زیر مجموعه پلیس پیشگیری نیز می توانند بهره ببرند تا از وقوع این گونه دستبردهای سریالی پیشگیری شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هشت + هفت =

دکمه بازگشت به بالا
بستن