دانش و فناوری

رییس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی:

۱۰ نفر از استادان دانشگاه آزاد مشهد، دانشمند تراز جهانی هستند

کد خبر : 43416

رییس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی گفت:۱۰ نفر از استادان این دانشگاه دانشمند تراز جهانی هستند و این دانشگاه به لحاظ ظرفیت علمی، امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی و کارگاهی بسیار خوبی دارد.

صبح مشهد– به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، دکتر محسن مرادی در آیین استقبال از نودانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی مشهد افزود: تعداد استادان این دانشگاه حدود ۶۰۰ نفر است که سطح سواد و اعتبار علمی این استادان در کل کشور زبانزد است.

وی ادامه داد:حدود ۳۲ هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد تحصیل می کنند که این تعداد حدود ۲ برابر بزرگ ترین دانشگاه شرق کشور است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی گفت:دانشگاه آزاد اسلامی مشهد به لحاظ اعتبار علمی و شهرت دانشگاهی یک دانشگاه جامع و الف در سطح کشور است و این دانشگاه یکی از سه دانشگاهی است که در سال‌های اولیه دانشگاه آزاد اسلامی شکل گرفت.

مرادی با ابراز خرسندی از حضور دانشجویان در دانشگاه، بر آموزش و ارتقای مهارت ها در دوره دانشجویی تاکید کرد و افزود: دانشجویان از این فرصت دانشجویی به بهترین شکل ممکن استفاده و تلاش کنند مهارت های خود را افزایش دهند.

وی با اشاره به دوره بسیار کوتاه دانشجویی به دانشجویان توصیه کرد از این فرصت دانشجویی به بهترین شکل ممکن استفاده و تلاش کنند مهارت های خود را به خصوص در تسلط بر رایانه و زبان انگلیسی افزایش دهند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 + 14 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن