اقتصادی

نماینده مردم فریمان،سرخس و بخش رضویه در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد:

با وزیر اقتصاد در خصوص بانک صادرات صحبت خواهم کرد/ دارو سازی نصر فریمان دین خود را به اقتصاد منطقه ادا کرده است

کد خبر : 43328

برخی تعلل ها و فرصت سوزی ها ضرر به اقتصاد کشور محسوب می شود و مدیران باید جدیت و غیرت لازم را برای کاهش مشکلات کارآفرینان و تولید کنندگان نشان دهند.

نماینده مردم فریمان، سرخس و بخش رضویه در مجلس شورای اسلامی گفت، متاسفانه بانک صادرات ایران نسبت به اجرای مصوبه اعطای تسهیلات شرکت دارو سازی نصر فریمان هنوز همکاری لازم را مبذول ننموده که در این خصوص حتی یک جلسه ویژه هم با مسئولین ذیربط کشوری برگزار نموده ام.

به گزارش صبح مشهد، دکتر احسان قاضی زاده هاشمی با بیان این که روند تغییر و تحولات مدیریتی در بانک های کشور آغاز و چند بانک تعیین تکلیف شده اند، افزود: بانک صادرات هم از این موضوع مستثنا نبوده ولی برای رفع مسائل کارآفرینان و بانک منتظر این تحولات نخواهیم ماند.

وی ادامه داد، شرکت دارو سازی نصر فریمان برای توسعه واحد خود طرحی را ارائه و همه مجوز ها و پروانه های لازم را دریافت و منتظر اعطای تسهیلاتی است که از دو سال پیش مصوبه و قرار بود توسط بانک صادرات پرداخت شود.

رئیس فراکسیون محرومیت زدایی و گروه‌های جهادی مجلس شورای اسلامی افزود: با آقای دکتر خاندوزی وزیر محترم اقتصاد و دارایی کشورمان در این خصوص صحبت و پیگیری خواهم داشت.

وی خاطر نشان ساخت، رفع موانع تولید را در سالی که به فرموده رهبر حکیم انقلاب حمایت از تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نام گرفته، با جدیت دنبال خواهیم کرد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن