اخبار مهم

جدال دختر فریب خورده با مرگ سیاه!

کد خبر : 44629

وقتی آن پسر جوانی که با او در فضای مجازی آشنا شده بودم ادعا کرد از بلای شرم آوری که بر سرم آورده فیلم گرفته است دیگر حال خودم را نمی‌فهمیدم به همین دلیل و برای جلوگیری از رسوایی بزرگ تعداد زیادی قرص خوردم تا …

صبح مشهد– این ها بخشی از اظهارات دختر ۱۹ ساله ای است که پس از جدال با مرگ و طی مراحل درمان وارد کلانتری نجفی مشهد شده بود تا از یک جوان ۲۲ ساله شکایت کند. این دختر جوان با بیان این که آینده و هستی ام را از دست دادم درباره این ماجرای تلخ و تاسف‌بار به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری گفت: مهر ماه گذشته وقتی در دانشگاه پذیرفته شدم خیلی احساس بزرگی و غرور می کردم . از این که با جنس مخالف همکلاس شده‌ام خیلی به خودم می نازیدم انگار از یک قفس آزاد شده ام و حالا می توانم با هر کسی که دوست دارم ارتباط برقرار کنم به همین دلیل داشتن رابطه با پسرها را برای خودم یک «حق» می دانستم. در این شرایط خودم را یک سر و گردن بالاتر از دیگران می دیدم و در هر گفت و گویی با افراد مختلف تلاش می کردم صحبت را به جایی بکشانم که مشخص شود من «تحصیل کرده» هستم . این موضوع حتی در نوع پوشش و رفتارهای شخصی ام نیز تاثیر گذاشت.

از آن روز به بعد پرسه زنی های من در فضای مجازی بیشتر شد و در بسیاری از گروه ها عضو شدم تا این که بالاخره همین پرسه زنی ها در فضای مجازی کار دستم داد و زندگی ام را نابود کرد. ماجرا از آن جا آغاز شد که در یکی از گروه های اجتماعی با جوان ۲۲ ساله ای به نام «بهمن» آشنا شدم و در مطالبی که به اشتراک می گذاشتم مدام از الفاظ خارجی استفاده می کردم. او هم که نقطه ضعف مرا فهمیده بود همواره از من تعریف و تمجید می کرد به گونه ای که این ارتباط مجازی به جملات عاشقانه و موضوع ازدواج کشید. خیلی زود قرار و مدارهای مان در پارک ها و کافی شاپ ها آغاز شد و من و بهمن حتی در کوچه و خیابان هم با یکدیگر ملاقات می کردیم تا این که بعد از گذشت چند ماه از این ماجرا او مرا به بهانه دیدار با مادرش به منزل خودشان دعوت کرد من هم که فکر می کردم بهمن قصد ازدواج با مرا دارد پیشنهادش را پذیرفتم و به منزل آن ها رفتم اما زمانی که قدم به درون منزل گذاشتم تازه فهمیدم هیچ کس در آن خانه نیست تصمیم به بازگشت گرفته بودم که بهمن متوجه موضوع شد و خیلی خونسرد گفت پدر و مادرم برای خرید هدیه‌ای برای شما بیرون رفته اند و تا چند دقیقه دیگر باز می گردند تا شما یک استکان چای میل کنید آن ها هم می رسند.

به ناچار از تصمیمم منصرف شدم و لیوان چای را نوشیدم که با نبات شیرین شده بود ولی چند دقیقه بعد چیزی نفهمیدم وقتی چشم باز کردم تازه فهمیدم چه بلای شرم آوری بر سرم آمده است . هیچ کس درمنزل نبود ، اشک ریزان از آن خانه بیرون آمدم و تلفنی با بهمن تماس گرفتم و فریاد زدم چرا هستی و آینده‌ام را نابود کرده ای؟! او هم بدون هیچ نگرانی از فیلمی شرم آور سخن گفت که از من درون خانه تهیه کرده است و حالا قصد اخاذی از مرا داشت . با شنیدن این جملات تازه به خودم آمدم که چه اشتباه بزرگی را مرتکب شده ام! دیگر گریه و پشیمانی هم سودی نداشت و یک رسوایی بزرگ انتظارم را می کشید به همین دلیل و با یک تصمیم احمقانه دیگری تعدادی قرص را بلعیدم تا خانواده ام را از این آبروریزی نجات بدهم ولی مادرم که متوجه حال وخیم من شده بود بلافاصله با اورژانس تماس گرفت و من مدتی را در بیمارستان امام رضا(ع) بستری شدم و در یک جدال عجیب با مرگ سیاه بالاخره نجات یافتم ولی باز هم به دلیل بیماری افسردگی شدید مدتی را در بیمارستان روان پزشکی مشهد به سر بردم و تازه فهمیدم که بهمن جوان معتادی است که با خرید و فروش مواد مخدر روزگارش را به سختی می گذراند حالا هم دست به دامان قانون شده ام تا…

گزارش خراسان حاکی است، با صدور دستوری از سوی سرهنگ مهدی کسروی (رئیس کلانتری نجفی مشهد) تحقیقات پلیس درباره ادعاهای این دختر جوان آغاز شد.

ماجرای واقعی با همکاری پلیس پیشگیری خراسان رضوی

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن