شهری

محموله ۳۶ تنی کالای قاچاق در مشهد منهدم شد

کد خبر : 43227

دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی گفت: محموله ۳۶ هزار و ۱۹۰ کیلوگرمی کالای قاچاق به ارزش ۲۵ میلیارد و ۸۷۳ میلیون ریال امروز طی مراسمی با حضور نمایندگان سازمانها و دستگاه های مرتبط در محل سایت شماره ۲ بازیافت شهرداری منهدم شد.

به گزارش صبح مشهد به نقل ا ایرنا، محمدرضا دبیری افزود: در راستای اجرای ماده ۵۶ مبارزه با قاچاق کالا و ارز و برابر هماهنگیهای انجام شده با توجه به نظریه معاونتهای غذا و دارو و بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی – درمانی و مدیریت حفظ نباتات جهاد کشاورزی و اداره کل دامپزشکی استان مبنی بر غیرقابل مصرف بودن کالاهای قاچاق و تقلبی مکشوفه، بزرگترین محموله کالای قاچاق منهدم شد.

وی ادامه داد: این محموله شامل ۹ کامیون در هزار و ۵۷۷ ردیف کالایی شامل اقلام خوراکی، آشامیدنی، محصولات دخانی، البسه مستعمل و دست دوم توسط نمایندگی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی بود که با حضور نماینده دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و مسوول دبیرخانه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان منهدم شد.

دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی به آخرین آمار گردآوری شده در خصوص کشفیات قاچاق کالا در خراسان رضوی اشاره کرد و گفت:طی ۶ ماهه نخست امسال ۶ هزار و ۳۱ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در خراسان رضوی کشف شد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۸ درصد افزایش نشان می دهد.

دبیری افزود: سهم پلیس مبارزه با قاچاق و کالا و ارز از کشفیات مزبور ۶۳ درصد، گمرک ۱۹ درصد، مرزبانی ۹ درصد و سازمان صنعت،معدن و تجارت نیز ۹ درصد بوده است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

10 + یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن