مشهد 2017پایتخت فرهنگ اسلامیپربازدیدترین ها

انتصاب رئیس ستاد مدیریت شهری شورای برنامه ریزی و هماهنگی مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام

کد خبر : 12426

استاندار خراسان رضوی در حکمی، رئیس ستاد مدیریت شهری شورای برنامه ریزی و هماهنگی مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام را منصوب کرد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از دفتر ارتباطات رسانه ای پایتخت فرهنگی جهان اسلام، علی رضا رشیدیان در حکمی قاسم تقی زاده خامسی را به عنوان عضو شورای برنامه ریزی و هماهنگی مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام و رئیس ستاد مدیریت شهری، منصوب کرد.

متن کامل حکم به شرح زیر است:

جناب آقای مهندس تقی زاده خامسی

شهردار محترم مشهد

سلام علیکم

در هفتمین اجلاس وزرای فرهنگ کشورهای اسلامی ( آیسسکو ) که در سال ۱۳۹۰ در الجزایر تشکیل شد، شهر مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال ۲۰۱۷ ( ۱۳۹۶ شمسی) انتخاب گردید. مهمترین محورهای فعالیت آیسسکو در چهار حوزه «میراث، هویت فرهنگی اسلامی و الزامات جهانی شدن» و «تنوع فرهنگی برای ترویج خلاقیت و رسیدن به توسعه پایدار» و «گفت و گو و اتخاذ تمدن ها در روابط منطقه ای و بین المللی» و «فناوری اطلاعات ارتباطات در خدمت توسعه پایدار در جهان اسلام» تقسیم بندی شده است.

با توجه به مصوبه مورخ ۹۵٫۵٫۳ هیأت محترم وزیران و با عنایت به تصویب ساختار و آیین نامه مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام، مورخ ۹۴٫۲٫۱ در شورای سیاستگذاری در دفتر وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین تصویب تشکیل ستادهای مدیریت شهری، بین المللی، عمرانی و رویدادهای فرهنگی، جنابعالی به عنوان عضو شورای برنامه ریزی و هماهنگی مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام و رئیس ستاد مدیریت شهری منصوب می شوید.

مقتضی است با تقویت ستاد مدیریت شهری و استفاده از ظرفیت ها، منابع و توانمندی ها برابر با مصوبات شورای سیاستگذاری و هماهنگی و برنامه ریزی ملی و استانی و در تعامل و هماهنگی با دبیر محترم پایتخت فرهنگی جهان اسلام اقدام و در این مدت باقیمانده زمینه استفاده بیشتر و بهتر از قبل از این مهم را میسر فرمائید.

توفیق روزافزون شما را در جوار مضجع منور حضرت علی بن موسی الرضا (علیه آلاف التحیه و الثناء) از خداوند سبحان خواستارم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هشت + هجده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن