اخبار مهم

مشمولان وظیفه عمومی قبل از یکم آذر ماه نسبت به تزریق واکسن کرونا اقدام کنند

کد خبر : 43209

معاون وظیفه عمومی انتظامی استان با بیان این که در صورت عدم ارائه کارت واکسن کرونا از پذیرش مشمولان در مراکز آموزش نیروهای مسلح خودداری خواهد شد، گفت: مشمولان می‌بایست تا قبل از یکم آذر ماه و قبل از ورود به پادگان های آموزشی نسبت به تزریق واکسن کرونا اقدام کنند.

به گزارش صبح مشهد به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “سیدمحسن شجاعی” با اعلام این خبر بیان داشت: با توجه به طرح واکسیناسیون عمومی علیه ویروس کرونا در سطح کشور و برابر ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح، کلیه مشمولان که از یکم آذرماه ۱۴۰۰ به بعد به خدمت مقدس سربازی اعزام می‌شوند، باید واکسینه شوند.

وی افزود: برابر ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح کلیه مشمولان می بایست تا قبل از یکم آذر ماه و قبل از ورود به پادگان های آموزشی نسبت به تزریق واکسن کرونا اقدام کنند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی تصریح کرد: بدیهی است در زمان اعزام و در ورودی پادگان‌های آموزشی همراه داشتن کارت واکسن الزامی است.

سرهنگ شجاعی با بیان این که ارائه کارت تزریق دو دوز کامل واکسن کرونا برای پذیرش در مراکز آموزش نیروهای مسلح اجباری بوده و در صورت عدم ارائه کارت واکسن موصوف از پذیرش آنان در مراکز آموزش نیروهای مسلح خودداری خواهد شد، از کلیه مشمولان وظیفه عمومی خواست؛ در فرصت باقیمانده، به یکی از مراکز واکسیناسیون سطح استان مراجعه و نسبت به تزریق واکسن کرونا اقدام کنند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 − دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن