شهری

دادستان مشهد برای بررسی اعتبارات بیمارستانی در مشهد دستور پیگیری داد

کد خبر : 43095

دادستان مرکز خراسان رضوی طی دستوری به معاون حفظ حقوق بیت‌المال و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای مشهد، انجام اقدامات قانونی در زمینه بررسی اعتبارات یک بیمارستان در حاشیه شهر مشهد را خواستار شد.

به گزارش صبح مشهد، محمد حسین درودی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی انتشار اخباری در زمینه وضعیت اعتبارات بیمارستان ۶۰۰ تخت‌خوابی در حاشیه شهر مشهد و در راستای دفاع از حقوق مردم و صیانت از حقوق عامه به صورت جدی موضوع توسط معاون حفظ حقوق بیت‌المال و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای مرکز استان پیگیری خواهد شد.

وی اضافه کرد: چنانچه کوتاهی یا سهل‌انگاری در جذب منابع و شروع به ساخت این بیمارستان رخ داده باشد در راستای دستورالعمل نحوه مقابله با ترک فعل وظایف قانونی مدیران و کارمندان و پیشگیری از آن اقدام قاطع صورت می گیرد.

یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی نیز امروز در جلسه خیرین سلامت که در محل بیمارستان امام رضا(ع) برگزار شد گفت: تعداد ۲ هزار و ۷۰۰ تخت بیمارستانی در مشهد کمبود و نسبت به سرانه کشوری عقب ماندگی داریم که قابل تامل است.

استانداری خراسان‌ رضوی نیز ۱۲ اسفند پارسال اعلام کرده بود که مجوز ساخت بیمارستان ۶۱۰ تخت‌خوابی در حاشیه شهر مشهد در دیدار استاندار با معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه در تهران، صادر شده است.

این بیمارستان در شهرک شهید رجایی مشهد و در منطقه موسوم به قلعه ساختمان با جمعیتی افزون بر ۱۲۰ هزار نفر ساخته می‌شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 + 14 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن