شهری

برنامه خاموشی‌های احتمالی برق در شهر مشهد اعلام شد

کد خبر : 41279

شرکت توزیع نیروی برق مشهد برنامه خاموشی‌های احتمالی برق در شهر مشهد طی هفته جاری را اعلام کرد.

صبح مشهد– معاون بهره برداری و نگهداشت شرکت توزیع نیروی برق مشهد روز شنبه در این باره به خبرنگار ما گفت: بنا بر اعلام شرکت توانیر به دلیل افزایش دما و به تبع آن افزایش مصرف برق در تمام بخشهای مصرف و همچنین کاهش نزولات آسمانی و کم شدن میزان تولید نیروگاههای برق -آبی کشور، خاموشی های احتمالی پراکنده مطابق جدول اعلام شده در هفته جاری رخ می دهد.

عباس آذری افزود: با توجه به این که مدیریت مصرف برق در سطح کشور به صورت سراسری از مرکز کنترل برق کشور اعلام می شود لذا به منظور پایداری شبکه، بنابر دستور مرکز کنترل، در برخی از نقاط شهری و روستایی، خاموشی های احتمالی و موردی تا حداکثر ۹۰ دقیقه اعمال خواهد شد.

وی اضافه کرد: جدول این خاموشیهای برق در نشانی www.meedc.ir موجود است و بدیهی است در صورتی که مشترکان در مصرف برق صرفه جویی کنند خاموشی های آدرس های مورد نظر تعدیل خواهد شد.

معاون بهره برداری و نگهداشت شرکت توزیع نیروی برق مشهد از شهروندان خواست به هنگام استفاده از کولر و وسایل سرمایشی در ساعات اوج بار یعنی ۱۲ تا ۱۸ تا حد امکان از لوازم پرمصرف برقی مانند اتو، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و جارو برقی به طور همزمان استفاده نکنند و همچنین با تنظیم دمای کولر گازی روی درجه ۲۵ و کولر آبی روی دور کند در منزل و محل کار و مدیریت مصرف برق، امکان استمرار تامین انرژی را برای همه هموطنان فراهم آورند.

آذری افزود: برنامه احتمالی خاموشی در شهر مشهد برای بخش خانگی و اداری است و بخشهای صنعتی و کشاورزی برنامه ریزی مجزایی دارند که پنجشنبه هر هفته برای مدیریت مصرف برق آنها در هفته پیش رو تصمیم گیری و طبق برنامه انجام می شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هجده − هفت =

دکمه بازگشت به بالا
بستن