اخبار مهم

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا شهادت سرهنگ عارفخانی را تسلیت گفت

کد خبر : 42861

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی روز شنبه در پیامی شهادت سرهنگ سهراب عارفخانی افسر پلیس راه خراسان رضوی را تسلیت گفت.

به گزارش صبح مشهد، در پیام سردار سیدکمال هادیانفر آمده است: ایثار و جانفشانی در رگ و خون فرزندان این سرزمین ریشه دوانده و هر از گاهی شاهد آن هستیم که دلاوران نیروی انتظامی همپای سایر نیروها و سربازان خدوم در اقصی نقاط کشور در قامت سربازانی دلیر و از جان گذشته حین خدمت به مردم جان به جان آفرین تسلیم و ردای شهادت به تن می‌کنند.

این پیام می‌افزاید: خبر پرکشیدن مظلومانه سرهنگ سهراب عارفخانی، افسر وظیفه شناس پلیس راه خراسان رضوی حین انجام وظیفه و کنترل ترافیک صحنه تصادف، بسیار غمبار و موجب تأثر شد.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: اقدام این افسر شجاع و وظیفه شناس که با به خطر انداختن جان خود در صدد انجام وظیفه و کنترل فضای بزرگراه و تردد معابر در پاسی از شب بود، بار دیگر تلاشها، ایثار و خدمات خالصانه سربازان شریف و پاک این سرزمین در هر ساعت از شبانه روز را تداعی نمود. خاضعانه قدردان و مدیون خون پاک این عزیزان هستیم.

سرهنگ سهراب عارفخانی شامگاه ٢٩ مهرماه در حال انجام وظیفه و کنترل ترافیک صحنه تصادف در جاده‌ منتهی به مشهد دچار حادثه شد و جان باخت.

منبع: ایرنا خراسان رضوی

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن