اخبار مهم

مار زهرآگین در فضای مجازی

کد خبر : 42761

هنوز بیشتر از دوماه از مراسم عقد کنانم نگذشته بود که فرد ناشناسی در فضای مجازی روزگار من و خانواده ام را سیاه کرد. او با تهمت هایی که به مادر و همسرم می زند موجب شده است که…

صبح مشهد– دختر۱۶ ساله که برای شکایت از شیطان اینستاگرامی وارد کلانتری قاسم آباد شده بود، درباره این ماجرای تاسف بار به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری گفت: پنج ماه قبل پسرخاله ام به خواستگاریم آمد و با توجه به شناختی که از یکدیگر داشتیم، بلافاصله مقدمات مراسم عقدکنان برگزار شد اما با توجه به شیوع کرونا جشن کوچک خانوادگی گرفتیم و من و «سالار» پای سفره عقد نشستیم. هنوز دو ماه بیشتر از این جشن نگذشته بود که ناگهان فرد ناشناسی مطالب زشت و زننده ای را درفضای مجازی به مادر و نامزدم نسبت داد.

او چنان تهمت های ناروا و شرم آوری را منتشر می کرد که قصد داشت زندگی مادرم را نیز به نابودی بکشاند چرا که نامزدم فقط پنج سال با مادرم اختلاف سنی دارد. ابتدا به جای آن که به مشاوران کلانتری مراجعه کنم یا به ریشه یابی این ماجرا از طریق قانونی بپردازم، متاسفانه خودسر عمل کردم و با این چرندیات دروغین به همسرم بدبین شدم ولی خیلی زود به اشتباه خودم پی بردم چرا که آن شیطان اینستاگرامی اطلاعاتی از همسرم نیز منتشر کرد تا این سوءظن را در من تقویت کند که الان همسرم کجاست؟ یا اوقاتش را با چه کسی سپری می کند؟

زندگی چنان به کامم تلخ شده بود که لذت ها و شیرینی های دوران نامزدی را فراموش کرده بودم. بعد از این ماجرا به دختری مشکوک شدم که قبلا همسرم از او خواستگاری کرده بود اما خیلی زود فهمیدم که اشتباه کرده و به بیراهه رفته‌ام. نمی‌دانستم چه کسی با این نیت پلید قصد دارد زندگی من و مادر ۳۲ ساله ام را متلاشی کند. اکنون که سه ماه از این مزاحمت ها و تهمت‌ها می گذرد آن فرد شیطان صفت این جملات و مطالب زننده را برای دیگر بستگان نزدیکم مانند عمو، دایی، خاله و… ارسال می کند.

آبروریزی او به حدی رسیده است که دیگر قابل تحمل نیست و اضطراب و نگرانی عجیبی را در خانواده ام ایجاد کرده است. این بود که با راهنمایی یکی از دوستانم به دایره مشاوره و مددکاری اجتماعی کلانتری آمده ام تا موضوع را به صورت قانونی پیگیری کنم. گزارش اختصاصی خراسان حاکی است با صدور دستوری از سوی سرهنگ معطری (رئیس کلانتری قاسم آباد مشهد) عملیات تخصصی افسران ورزیده مبارزه با جرایم فضای مجازی برای شناسایی و دستگیری مار زهرآگین اینستاگرام آغاز شد.

ماجرای واقعی با همکاری پلیس پیشگیری خراسان رضوی

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

12 + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن