اسلاید شوشهری

جانشین فرماندهی ناحیه انتظامی خراسان رضوی:

شعار امسال هفته نیروی انتظامی پلیس هوشمند، امنیت پایدار است

کد خبر : 42672

جانشین فرماندهی ناحیه انتظامی خراسان رضوی با بیان این که شعار امسال هفته نیروی انتظامی «پلیس هوشمند، امنیت پایدار» است گفت: طرح های هوشمند سازی پلیس در این هفته به مرحله اجرا در می آید.

به گزارش صبح مشهد به نقل از خبرگزاری رضوی، سردار سرتیپ دوم پاسدار ابراهیم قربانزاده جانشین فرمانده ناحیه انتظامی خراسان رضوی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: هفته نیروی انتظامی از ۱۷ تا ۲۳ مهرماه برگزار می شود.

وی افزود: شروع برنامه های این هفته با اجرای مراسم صبحگاه مشترک در ستاد فرماندهی ناحیه انتظامی خواهد بود، حدود ۲۹ عنوان برنامه از جمله تجلیل از آمران به معروف و خیرین امنیت ساز اجرا می شود .

سردار قربانزاده خاطرنشان کرد: دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه های سطح استان، برگزاری همایش طلایه‌داران فرهنگ ترافیک، محفل انس با قرآن، گردهمایی پلیس یاران موسسات خدماتی و همچنین مسابقات دوچرخه سواری همیاران پلیس، دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و متوفیان کرونا از برنامه‌های هفته ناجاست.

وی یاد آورشد: حدود یک سوم پرسنل نیروی انتظامی خراسان رضوی به بیماری کرونا مبتلا و تعداد ۱۱ نفر از کادر این ناحیه فوت کرده اند. تاکنون حدود ۶۰ درصد سربازان واکسینه شده و به زودی این رقم به ۱۰۰ درصد می رسد.

جانشین فرماندهی ناحیه انتظامی خراسان رضوی همچنین گفت: سال گذشته حدود یک میلیون و ۷۰۰ هزار اجرای ماموریت داشتیم که هر هفت ثانیه یک تماس تلفنی با پلیس گرفته شده است و البته ۴۰ درصد تماس‌ها منجر به اجرای عملیات شده است.

وی افزود: محدودیت تردد شبانه از ساعت ۱۰ شب تا سه بامداد بدون لحاظ رنگ بندی کرونایی شهرها اجرا می‌شود، در استان خراسان رضوی هر شب بین چهار هزار تا شش هزارخودرو جریمه می شوند و جریمه آن ۲۰۰ هزار تومان است که اعمال قانون می شود.

سردار قربانزاده خاطرنشان کرد: ۱۰۱ هزار و ۱۲۴ مورد مراجعه به بخش وظیفه عمومی داشته و ۲۵ هزار و ۶۲۷ مورد اعزام مشمول به مراکز آموزشی داشته‌ایم، در سال گذشته تعداد ۵۵ هزار صدورگواهینامه انجام شده است.

وی در پایان از رسانه‌ها درخواست کرد، نسبت به انعکاس برنامه های هفته نیروی انتظامی اهتمام بیشتری داشته باشند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن