پایتخت فرهنگ اسلامی

خبرهای خوش وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه/ جشنواره ابوذر به کار خود پایان داد

کد خبر : 42530

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که به منظور شرکت در مراسم پایانی جشنواره رسانه‌ای ابوذر به مشهد سفر کرده بود خبرهای خوشی نیز برای اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه داشت.

محمد مهدی اسماعیلی در این مراسم گفت: دولت مردمی و انقلابی سیاست قطعی و اصلی خود را بر پایه تحقق منویات رهبر فرزانه انقلاب در بازسازی آرایش فرهنگی و رسانه‌ای قرار داده است و تمام رویکردها در این راستا بازطراحی می‌شود.

وی افزود: در حوزه شبکه‌ها و رسانه‌های اجتماعی و رسانه‌های مکتوب هم نیاز به بازتعریف داریم.

پرداخت تسهیات کم بهره به اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه

اسماعیلی که ظهر دیروز در توئیت خود از پرداخت تسهیلات کم بهره و بلاعوض به هنرمندان خبر داده بود طی توضیحات مفصل تر در حاشیه مراسم پایانی جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی به خبرنگاران گفت: با توجه به حمایت‌های رییس جمهوری و در قالب بسته حمایتی و اعتباری منظور شده، تسهیلات با بهره ۲ و چهار درصد به اعضای صندوق هنر، فرهنگ و رسانه پرداخت خواهد شد.

وی افزود: عملیات اجرایی این طرح به زودی آغاز شده و این تسهیلات در اختیار فعالان حوزه فرهنگ، هنر و رسانه قرار خواهد گرفت.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: عضوگیری این صندوق هم برای کسانی که تاکنون عضو نبوده‌اند از ماه آینده آغاز خواهد شد که در این فرایند اعضای صندوق هنر، فرهنگ و رسانه با هم دیده شده اند.

منبع: ایرنا خراسان رضوی

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 + یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن