اخبار مهماسلاید شو

آخرین جزییات دستگیری عامل به شهادت رساندن ۲ جوان بسیجی در مشهد

کد خبر : 49709

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی با اعلام آخرین جزییات دستگیری عامل به شهادت رساندن ۲ جوان بسیجی حافظ امنیت در مشهد گفت: هشت نفر که در پنهان کردن و فراری دادن قاتل شهدای بسیجی در این شهر مشارکت داشتند، دستگیر شدند.

به گزارش صبح مشهد و به نقل از مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری خراسان ضوی، محمد حسین درودی افزود: متعاقب رویداد نا آرامی توسط عده ای از اغتشاشگران در بلوار حر عاملی مشهد در تاریخ ۲۶ آبان ماه که نهایتا منجر به شهادت ۲ نفر و زخمی شدن ۴ تن دیگر از بسیجیان حافظ امنیت شد؛ با صدور دستورات لازم پرونده قضایی تشکیل و با حضور بازپرس ویژه اقدامات ضروری برای دستگیری عامل جنایت آغاز شد.

وی ضمن تقدیر از کلیه عوامل عملیاتی و تلاش شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج)در اداره اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ماموران سختکوش فراجا بیان کرد: متعاقب یک کار گسترده و دقیق،تیم عمل کننده موفق شد بامداد امروز، فرد قاتل با هویت “مجید رضا رهنورد” فرزند محمد جواد را هنگام طی مسیر برای خروج از مرزهای غربی در یکی از استان‌های مرکزی دستگیر کنند.

درودی بیان کرد: در همین رابطه هشت نفر دیگر که در اختفا و فراری دادن نامبرده مشارکت داشتند نیز دستگیر شده اند.

دادستان عمومی و انقلاب مشهد خاطر نشان کرد : با عنایت پرودگار مراحل دادرسی این پرونده با سرعت،دقت و صحت پیگیری می شود و حکم الهی و قانونی در مورد این افراد در آینده ای نزدیک به مرحله اجرا درخواهد آمد.

عصر روز پنجشنبه ۲۶ آبان در منطقه چهارراه حر عاملی مشهد تعدادی از اراذل و عوامل آشوبگر با تهدید و ارعاب قصد تعطیلی کسبه این محل را داشتند.

پس از حضور به موقع نیروی انتظامی و عوامل حافظ امنیت، اغتشاشگر متفرق شدند اما تعدادی از این عناصر آشوبگر با چاقو به پنج بسیجی که دورتر از محل درگیری عوامل انتظامی ایستاده بودند، به صورت ناگهانی حمله کرده و ۲ نفر را شهید و سه نفر از آنها را زخمی کردند.

پیکر دو بسیجی حافظ امنیت، شهیدان «دانیال رضا زاده» و «حسین زینال زاده» همراه با سرباز مشهدی والامقام در مرزبانی «رضا رضوانی» که روز چهارشنبه در اثر سانحه در مرز سراوان به شهادت رسیده بودند، امروز از ساعت ۱۴:۳۰ از چهار راه مجد، بلوار شهید قرنی تا حرم مطهر رضوی تشییع می شوند

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نه − سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن