ورزشی

سرمربى تیم والیبال پیام خراسان : هدفمان صعود به مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال است

کد خبر : 23291
به گزارش صبح مشهد

اکبر خداوردی سرمربی تیم والیبال سبزجامگان پیام خراسان در حاشیه برگزاری اولین جلسه تمرینی این تیم در سالن ورزشی امید و زندگی با اشاره به تأخیر در تمرینات گروهی گفت : خوشبختانه در همه پست ها بازیکن های خوب و توانمندی را جذب کردیم و امیدواریم نتایجی در خور و شأن والیبال خراسان در لیگ برتر کسب کنیم و بتوانیم به مرحله پلی آف مسابقات راه پیدا کنیم .

وی گفت : تا آغاز مسابقات لیگ برتر کمتر از یک ماه و نیم زمان داریم و در صدد هستیم با کادر فنی تیم در این مدت کم محکوم هستیم بازیکنان را به شرایط آرمانی برسانیم .

خداوردی ادامه داد : از همه مسؤلانی که به تیم کمک کردند تا با آرامش بیشتری به تمرینات مان بپردازیم کمال تشکر را دارم و امیدوارم این وفاق و همدلی بین باشگاه و مسؤلان استانی بیش از پیش مشاهده شود .

مدیرعامل سبزجامگان پیام خراسان نیز که از نزدیک نظاره گر اولین تمرین تیم بود اظهار داشت : خداروشاکریم که علی الرقم اینکه مشکلات عدیده ای پیش روی باشگاه بود توانستیم شرایط آغاز تمرینها به خوبی فراهم کنیم .

علی شیخ الاسلامی گفت : روز گذشته (قبل از تمرین تیم والیبال سبزجامگان پیام خراسان ) با دکتر رسولیان معاون اقتصادی استاندار خراسان رضوی جلسه ای را برگزار کردیم که به حمدالله به جمع بندی های خوبی رسیدیم که طی روزهای آینده رسانه ای خواهد شد .

وی افزود : تمام تلاشمان را میکنیم که اعضا کادرفنی و بازیکنان با آرامش کامل به تمرینات بدنسازی و تاکتیکی بپردازند تا در آغاز مسابقات لیگ برتر بتوانیم شاهد نتایج قابل قبولی برای تیم مان باشیم

مدیرعامل سبزجامگان پیام خراسان در پایان اظهار داشت : از همه مدیران شهری ، مسؤلین اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی ، پیشکسوتان ، مربیان ، اهالی رسانه و هوادارن محترم درخواست داریم تا از تیم والیبال سبزجامگان پیام خراسان که تنها نماینده شرق کشور در لیگ برتر والیبال است آنچنان که شایسته است حمایت کنند .

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهارده − 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن