استانی

نبرد با بی آبی در صالح آباد

کد خبر : 42350

ترکیدگی مکرر لوله ، وقوع طوفان و قطع برق ، شهر مرزی صالح آباد در خراسان رضوی را به مدت سه روز بی آب کرد.

مدیر امور آب و فاضلاب صالح آباد گفت : در پی بروز اتفاق در خط انتقال آب شهر صالح آباد ، اکیپ رفع اتفاق به محل اعزام و تا پاسی از شب موفق به مرمت خط شد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو(پاون)،” حبیب الله ندائی فر” بعد از رفع اتفاق ، مجدد این خط در روز بعد دچار ترکیدگی و قطع روند آبرسانی به شهر شد.

وی اظهار داشت: در این مرحله هم پس از رفع اتفاق ، طوفان شدید شهرستان صالح آباد را درنوردید و باعث قطع جریان برق و توقف روند آبرسانی به سه هزار و۲۰۰مشترک شهر صالح آباد شد.

وی با اشاره به اعلام وضعیت بحرانی در شهرستان عملیات آبرسانی با تانکر سیار در دستور کار قرار گرفت و در مدت سه روز ۵۰۰ هزار لیتر آب در سطح شهر توسط دو دستگاه تانکر توزیع شد.

وی از برقراری روند آبرسانی به شهر خبرداد و بر اصلاح خط فرسوده انتقال آب شهر صالح آباد برای جلوگیری از قطع آحتمالی آب در آینده تاکید کرد.

وی طول این خط را با ۳۰سال قدمت حدود ۲۷ کیلومتر اعلام کرد که ۱۰ کیلومتر آن با استفاده از لوله ۲۵۰ چدن اجرا شده است و اکنون نیاز مبرم به تعویض دارد.
ندائی فر با بیان اینکه آب شرب مورد نیاز شهر صالح آباد از طریق چهار حلقه چاه با دبی ۳۰ لیتر بر ثانیه تامین می شود ادامه داد: سه شاخه لوله از خط چدن انتقال آب ، پس از تکمیل ظرفیت مخزن سه هزار متر مکعبی شهر صالح آباد تعویض می شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن