اخبار مهم

گوشی قاپ خشن در چنگ قانون /۱۰ شاکی پرونده متهم را شناسایی کردند

کد خبر : 42176

فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری عامل گوشی قاپی های سریالی دقایقی پس از ارتکاب سرقت خبر داد.

به گزارش صبح مشهد، سرهنگ “حسین دهقان پور” گفت: چند فقره گوشی قاپی های سریالی در محدوده خیابان احمدآباد مشهد  توسط جوانی با موتورسیکلت قرمز رنگ پلاک مخدوش به فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش شد و بر این اساس طرح ویژه ای برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت های تیزدستانه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: تیم تجسس کلانتری ۱۶ احمد آباد در این ماموریت ضربتی با بررسی سرنخ های موجود به طور پوششی وارد عمل شد و پس از ردزنی های گسترده ، متهم راشناسایی و تحت نظر قرار داد.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: پلیس در تعقیب سایه به سایه متهم بود که او گوشی تلفن همراه خانمی را قاپید و به سرعت قصد فرارداشت اما با مشاهده ماموران انتظامی دستپاچه شده و کنترل وسیله نقلیه از دستش خارج  و موتورسیکلت واژگون شد.

سرهنگ دهقان پور اظهار داشت: متهم ۲۹ ساله که یک چاقو نیز همراه داشت به سمت یکی از شهروندان حمله ور وسپس با تهدید سلاح سرد قصد مقاومت در برابر ماموران قانون داشت و دنبال راهی برای فرارمی گشت.

فرمانده انتظامی مشهد گفت:  با دستگیری این متهم ، تحقیقات آغاز و در بررسی های اولیه  تاکنون ۱۰ شاکی پرونده او را مورد شناسایی قرار داده اند.
وی با اشاره به این مطلب که متهم سابقه دار و ازدوستان باند خانوادگی سرقت های خیابانی بود که اعضای آن به تازگی دستگیر شده اند گفت: تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

این مقام انتظامی در پایان اظهار داشت:  بررسی سرقت های خیابانی نشان می دهد عاملان سرقت  از افرادی گوشی و کیف قاپی  می کنند که به توصیه های پلیس در نوع استفاده از گوشی  تلفن همراه و نحوه حمل کیف دستی بی توجه هستند و در موارد بی شمار ، سهل انگاری مالباختگان زمینه ارتکاب سرقت های خیابانی را فراهم می سازدکه این امر ضرورت توجه به هشدارهای پلیسی را بیش از پیش نمایان می سازد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن