یادداشت روز

در رسانه ملی چرا اجازه توهین به فعالین اقتصادی بخش خصوصی داده میشود؟

کد خبر : 53693

فعالین اقتصادی بخش خصوصی کجای کار قرار گرفته و چرا ازخود دفاع نمی کنند؟

تشکل‌های بخش خصوصی را چه شده است که در مقابل توهین مجری تلویزیون ساکت هستند؟

آیا اختلافات داخلی اعضای هیئت نمایندگان باید باعث شود محدود افرادی از دو طرف آبرو و اعتبار تشکل‌های بخش خصوصی بویژه اتاق بازرگانی را نابود کنند؟

دوشب پیش در شبکه یک سیما مجری برنامه در حضور آقای پیمان پاک و در توجیه سفر آفریقایی جناب آقای دکتر رئیسی که گویا آن مجری و آقای پیمان پاک نیز در رکاب بوده‌اند، چنان توهینی به فعالین اقتصادی و اعضای هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران روا داشت که از ادب و معرفت در رسانه ملی بدور بود.

مجری محترم آنچنان با طعنه، اعضای اتاق و هیئت نمایندگان (که مقام معظم رهبری از آن‌ها بعنوان افسران و فرماندهان اقتصاد مقاومتی در خط مقدم یاد کرده و می‌کنند)، را بد و ضد انقلاب معرفی نمود که یقیناً اگر اینگونه توهینی به فعالین اقتصادی و تشکل‌های بخش خصوصی در کشور دیگر صورت گیرد، فعالیت اقتصادی آن کشور با مشکل مواجه می‌شود.

آن مجری در سیمای ملی کشور به این مضمون بیان داشت که اندک افراد خوب بین اعضای اتاق بازرگانی یافت می‌شود به معنی دیگر، گفت همه اعضای اتاق بازرگانی بجز افراد اندک بد و ضد انقلابی هستند همان حرف قدیمی که می گفتند زالو صفت که باعث شد صد ها کار آفرین بهمراه صدها میلیارد دلار در آن زمان از کشور خارج شود.

بنده بعنوان سربازی کوچک در نظام اقتصادی جمهوری اسلامی ایران ضمن گلایه از اینگونه گفتار در سیمای جمهوری اسلامی اعلام می‌دارم باور دارم اکثریت بزرگی از فعالین اقتصادی بویژه اعضای هیئت نمایندگان اتاق‌های بازرگانی، افرادی پاک و طرفدار انقلاب اسلامی، نظام و مقام معظم رهبری بوده و هستند، لذا این برچسب‌ها بر آنان ناچسب است.

وزارت صنعت، معدن و تجارت اگر ضد انقلاب، نظام و مقام معظم رهبری، در بین هیئت نمایندگان یا هیئت رئیسه تشکل‌ها می‌شناسند (که بنده قبول ندارم بشناسند)، بفوریت معرفی و اخراج نماید و از حیثیت اکثریت فعالین اقتصادی حاضر در تشکل‌ها بویژه هیئت نمایندگان اتاق که بدون هیچ مزد و مواجبی به اقتصاد کشور کمک می‌کنند و مورد حمایت و عنایت نظام، بخصوص مقام معظم رهبری هستند دفاع نماید.

اینکه در انتخابات هئیت رئیسه اتاق، وزارت صمت نتوانسته نظر خود را اعمال نماید مشکل آن وزارت است فعالین اقتصادی مقصر نبوده و نیستند؛ اگر چه بنده در جلسه هیأت نمایندگان حاضر نبوده و به کسی رای ندادم ،اما یقیناً ۲۶۵ نفری که به رئیس اتاق بازرگانی رای داده‌اند، ضد انقلاب ، نظام و مقام معظم رهبری نبوده و نخواهند بود. از صحبت‌های رئیس منتخب در دومین جلسه هیئت نمایندگان دوره جدید نیز کاملاً مشخص بود که وی نیز مرید نظام و انقلاب و مقام معظم رهبری بوده و خواهد بود. حال اگر وزارت متولی، مدرکی خلاف این دارد، علنی کند اگرنه جلوی توهین به بخش خصوصی را بگیرد و اجازه ندهد فعالین اقتصادی که سالهاست چون رزمندگان هشت سال بلکه چهل و پنچ سال دفاع مقدس مقابل تحریم‌های شیطان بزرگ‌ ایستاده و پیروز بوده‌اند، دلسرد شده و از سرمایه‌گذار و کار آفرین پشیمان شوند ،حتماً اعضای هئیت نمایندگان توان رفع
مشکلات داخلی خود را دارند.

🖋️محمدحسین روشنک
عضو هیئت نمایندگان اتاق ایران
۲۷تیر۱۴۰۲

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هجده − چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن