شهری

هیچ کلاس رقصی در خراسان رضوی مجوز فعالیت ندارد

کد خبر : 42139

معاون توسعه ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان رضوی تاکید کرد: برگزاری کلاس‌های آموزشی رقص غیرقانونی است و هیچ مجوزی در این خصوص وجود ندارد.

به گزارش صبح مشهد، فهمیه سروری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما در خصوص برخی فعالیت‌های زیرزمینی با عنوان کلاس رقص، افزود: فدراسیونی با این عنوان وجود ندارد و برای هیچ کلاس رقصی مجوز نداریم و به محض دریافت گزارش مستندی در خصوص فعالیت غیرقانونی در این خصوص، با باشگاه‌های متخلف برخورد خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط کرونایی که باشگاه‌ها همراهی لازم را کرده و با وجود تحمل زیان های مالی بسیار، دست از فعالیت کشیده اند، عده‌ای انگشت شمار از این فضا سوءاستفاده کرده و تخلف می‌کنند و حال آنکه قرار نیست اگر دری بسته می شود، تخلف صورت گیرد.

سروری اضافه کرد: مربیانی که از فدراسیون های ورزشی اجازه فعالیت دارند، باید به قوانین پایبند باشند و هیچ تخلفی در این خصوص پذیرفتنی نیست، جدا از تخلف، در شرایط کرونایی اینگونه اقدامات به منزله زیر پا گذاشتن حق‌الناس است.

معاون توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی افزود: در صورت دریافت گزارش های مکتوب و مستند، با مربی و باشگاه متخلف برخورد می‌شود و در اولین مرحله از مربی متخلف تعهد گرفته می‌شود، البته ما به دنبال رفتار قهرآمیز نیستیم اما در صورت تکرار تخلف، برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

سروری تاکید کرد: البته این موضوع مختص استان ما نیست، همه به دنبال کسب درآمد هستند از این رو از فدراسیون خواسته‌ایم این تخلف را در آیین نامه بررسی و نوع برخورد انضباطی بگنجانند، تا کنون همچنین فعالیتی در این بخش شایع نبوده که قانون صریحی برای برخورد با آن وجود داشته باشد و ضروری است برای برخورد قانونی اساسنامه آن ابلاغ شود.

منبع: ایرنا

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دوازده + 8 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن