شهری

رئیس شورای قضایی استان خراسان رضوی:

برای عبور از بحران کرونا نیازمند یک عزم همگانی هستیم

کد خبر : 42063

به گزارش مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری خراسان رضوی غلامعلی صادقی در دیدار کادر پزشکی بر لزوم عزم همگانی برای عبور از بحران کرونا تأکید کرد.

رئیس شورای قضایی خراسان رضوی که همزمان با روز بزرگداشت ابوعلی سینا و روز پزشک در رأس هیأتی از مقامات قضایی در بیمارستان امام رضا (ع) و در جمع اعضاء هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی مشهد و جمعی از کادر درمان و افراد مؤثر در زمینه مبارزه با بیماری کرونا حضور پیدا کرده بود ضمن تقدیر از زحمات ارزنده کادر درمان گفت: برای عبور از بحران کرونا نیازمند یک عزم همگانی و همت عالی هستیم.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با اشاره به روحیه شکست ناپذیر ملت بزرگ ایران افزود: مردم ما نشان داده اند که هیچ چیز نمی تواند مانع رسیدن آنها به اهداف والا شود و این عزم و اراده را در دورانهای حساس مانند دوران جنگ تحمیلی و پس از آن و هم اکنون در دوران سخت مبارزه با بیماری کرونا از خود نشان داده اند.

رئیس شورای قضایی خراسان رضوی با گرامیداشت روز پزشک و حکیم بزرگ ابوعلی سینا گفت: جامعه ما مرهون زحمات کادر درمان و مدیون شهیدان عرصه سلامت و امنیت است و بر همه ما واجب است که با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به این عزیزان برای بازگرداندن آرامش در حوزه سلامت به جامعه همیاری و همکاری کنیم.

رئیس دادگستری خراسان رضوی افزود: هر بخش از مردم ما نشان دادند که در مواقع مختلف پای کار سلامت، امنیت و صیانت از کشور بودند و در این زمینه می توان به تلاش ارزنده آتش نشانان، مرزبانان، نظامیان، فرهنگیان، جامعه صنعتی، نیروهای خدوم کار و تولید و … اشاره کرد و در شرایط کنونی نیز شاهد تلاش بی وقفه کادر درمان هستیم که جای تقدیر دارد.

رئیس شورای قضایی استان با تشریح برخی اقدامات قابل انتشار مجموعه قضایی در زمینه حمایت از کادر درمان و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی گفت: به واحدهای نظارتی دستور اکید داده شده تا بر حُسن جریان امور در فرایندهای درمانی نظارت ویژه اعمال کرده و در خدمت جامعه درمانی و پزشکی باشد تا انشاء الله در سایه همدلی و همراهی آحاد جامعه بتوانیم از این آزمون سخت نیز باسربلندی عبور کنیم.

گفتنی است در پایان این دیدار رئیس و اعضاء هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی مشهد و جمعی از پرسنل و کادر درمان توسط رئیس شورای قضایی استان و رئیس کل دادگستری خراسان رضوی تقدیر شدند.

تقدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد از مدیریت قضایی استان

به گزارش مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری خراسان رضوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد از خدمات دستگاه قضایی در دوران مدیریت بیماری کرونا تقدیر و تشکر کرد.

برپایه همین گزارش طی دیدار جمعی از مسئولان قضایی استان و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی مشهد و جمعی از متخصصان و کادر درمان؛ دکتر بحرینی ضمن تشریح اقدامات این مجموعه پزشکی در دوران کرونا، از حمایت های مدیریت دستگاه قضایی استان از کادر درمان به ویژه در دوران مقابله با بیماری کرونا تقدیر کرد.
دکتر بحرینی در این دیدار خاطر نشان کرد: با توجه به حجم بالای فشار بر کادر درمان؛ در مدت اخیر مساعدتها و حمایت های دستگاه قضایی برای ما بسیار مفید و ارزشمند بود و امیدواریم اقدامات ارزشمند این مجموعه در حمایت از کادر درمان استمرار پیدا کند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یازده − یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن