اسلاید شوشهری

سومین نشست مدیران عامل و روسای سازمان های مدیریت پسماند کلان شهرهای کشور در تهران برگزار شد

کد خبر : 50857

در سال جاری این سومین نشست مدیران عامل پسماند کلان شهرهای کشور بود که با حضور خانم دکتر سمیه رفیعی ریاست فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی ، دکتر طهوری مشاور وزیر کشور و دیگر مسولین سازمان شهرداری ها و دهیاری ها و مدیران عامل پسماند کلان شهرها در روز دوشنبه دهم بهمن برگزار گردید.

به گزارش صبح مشهد، دکتر سمیه رفیعی نماینده مجلس شورای اسلامی و ریاست فراکسیون محیط زیست در این نشست تصریح کرد: امروزه با استفاده از دانش روز و تجارب و راه کارهای متفاوتی که در مسئله مدیریت پسماند وجود دارد میتوان اتفاقات خوبی را رقم زد وی از مدیران عامل پسماند کلان شهرهای کشور خواست: چون مقوله پسماند و حوزه های که شالوده محیط زیستی دارند تخصصی است ، باید با نمایندگان شهرهای خود به گفتگو بنشینند و از آنان مطالبه نمایند.

وی همچنین افزود: در کشور نیز برخی از کلان شهرها همچون مدیریت پسماند مشهد و شیراز اقدامات خوبی انجام دادند که میتواند برای سایر شهرهای کشور الگو باشد . در ادامه مهندس مسعود رضوی مدیر عامل پسماند شهرداری مشهد در خصوص قانون درآمد پایدار و اخذ کدهای درآمدی اشاره کرد و اذعان نمود موضوع طرح جامع مدیریت پسماند به مراکز استانها سپرده شود .

وی یکی از مشکلات در کلان شهرها را بحث مدیریت پسماند روستا و دهیاری های اطراف و معضلاتی که معمولا پیش می آید عنوان کرد و پیشنهاد نمود معاونت فنی عمران استانداری ها در زمینه مدیریت پسماند ورود کنند و برنامه های مدون و دقیق برای تمام استان پیگیری و اجرا شود . در خاتمه بعد از برگزاری این نشست از چهارمین نمایشگاه بین‌المللی مدیریت پسماند و بازیافت بازدیدی صورت گرفت.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

11 − شش =

دکمه بازگشت به بالا
بستن