شهری

شهرداری ثامن مشهد با تمام امکانات پای کار عاشقان امام حسین(ع)/ مدیران انقلابی را چهره کنیم

کد خبر : 42020

یادداشت یک خبرنگار: مدیران انقلابی را چهره کنیم

صبح مشهد– قرار می شود با مرادیان معاون خدمات شهری منطقه ثامن (محدوده حرم مطهر امام رضاع) نیمه های شب از روند خدمت رسانی شهرداری به هیات های که پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند بازدید کنیم، شنیده بودم که این مدیر انقلابی شب ها هم‌خواب ندارد ‌‌و به قول برخی ها نیروهای شیفت شب او را بیشتر از روز می شناسند، اما شنیدن کی بود مانند دیدن!

عبور از کوچه های تنگ و باریک تنها با موتورسیکلت فراهم می شود. ساعت ۹/۳۰ تا ۱۲ شب کوچه به کوچه رفتیم، جالب بود که نیروهای پاکبان تک به تک خیابان ها او را می شناختند و فاصله ای بین او و آنها احساس نمی شد.

این مدیر جوان بسیجی دستور داده بود تمامی امکانات سیاه پوش کردن هیات های که در فضای باز قرار دارند و‌رعایت پروتکل ها را می کنند تامین شود و در معاونت خدمات شهری شهرداری منطقه ثامن به روی هیچ کدام از نوکران امام حسین ع بسته نباشد. از سیاهی گرفته تا تامین روشنایی، صندلی ،موکت،لیوان یکبار مصرف و خیلی چیزهایی که باورم نمی شد رایگان در اختیار هیات های امام حسینی قرار گرفته بود به نحوی که انبار ها خالی شده بود. درهمین میان متوجه شدم اگر فردی برای نصب سیاهی سر در خانه اش هم مشکل داشته باشد و توان خرید آن را نداشته باشد، اینجا دست رد به سینه اش نمی زنند.

در کنار آن تمامی پارک ها و زمین های ورزشی رو باز منطقه و هر زمینی که وجود داشت در اختیار هیات ها قرار گرفته بود ‌،حس عجیبی بود که سال های گذشته شاهد آن نبودیم.

جالب بود که خدمت رسانی در این منطقه شهرداری تعطیلی ندارد چراکه زائر و مسافر همیشه در خیابان های اطراف حرم حضور دارد.

وقتی برخی از این حسینه ها را از نزدیک بازدید کردم متوجه شدم هر حسینه یک پاکبان مخصوص دارد که نظافت محدوده را بر عهده دارد و هر روز اطراف مکان های عزاداری به وسعت ۶۰ هزار متر با تانکر شستشو می شود.

به قدرت می توان گفت اگر زباله ای کنار خیابان قرار بگیرد کمتر از بیست دقیقه جمع آوری می شود.

‌در پایان هرچند این گونه مدیران که میان زیردست بودن را به پشت میز نشینی ترجیح می دهند انگشت شمارند اما کاش می شد مرادیان ها تکثیر شوند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

12 − یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن